مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

بازیکنان پرسپولیس سرود رسمی‌‌شان را خواندند

داریوش خواجه نوری از ضبط صدای بازیکنان قدیمی پرسپولیس در اجرای سرود رسمی این تیم خبر داد.


 داریوش خواجه‌نوری آهنگساز و نوازنده گیتار گفت: چندی پیش قطعه‌ای با عنوان «پرسپولیس» برای تیم پرسپولیس تهران ساخته‌ام که قرار بود با صدای یکی از خوانندگان اجرا شود اما از آنجایی که این قطعه برای ورزشکاران عزیز است، تصمیم گرفتم با صدای خود آنها باشد.

این آهنگساز بیان داشت: در حال حاضر ساخت این اثر به عنوان سرود رسمی و ملی این تیم، به پایان رسیده و هم اکنون بخش‌هایی از آن توسط بازیکنان این تیم از جمله حسین کلانی، همایون بهزادی‌، حمید درخشان، مجتبی محرمی، مرتضی کرمانی‌مقدم، فرشاد پیوس، ادموند بزیک، محمد پنجعلی، محسن عاشوری،‌ محمد خاکپور و بهروز سلطانی اجرا و ضبط شده است.

وی ادامه داد: در این بخش درخشان،‌ سلطانی، پیوس و پنجعلی دکلمه و بهزادی و کلامی در خصوص چگونگی پیدایش پرسپولیس و خاطراتشان صحبت کرده‌اند.

این نوازنده گیتار با اشاره به اجرای خوب بازیکنان قدیمی فوتبال ایران گفت: اجرای این عزیزان فراتر از انتظار بود چرا که کسی باور نمی‌کند اسطورهای فوتبال به این زیبایی اجرا کنند.

خواجه‌نوری افزود: در مرحله بعد قرار است یک تعداد اسطوره دیگر و چند بازیکن جدید اجرا کنند تا کار به اتمام برسد.

این آهنگساز در خاتمه خاطرنشان کرد: شعر این قطعه سروده «عبدالجبار کاکایی» است که آهنگ آن با کمک «محمدعلی خواجه نوری» ساخته و بنده نیز تنظیم آن را بر عهده داشته‌ام که امیدوارم تا یکی دو ماه آینده در اختیار هواداران این تیم قرار گیرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
عبدالرضا کللی سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.kanonshahin.ir

حماسه ای دیگر در راه است

مردم بوشهر از دیر باز و در طول تاریخ همواره در حماسه آفرینی های سرنوشت ساز نقش خود پر رنگ و موثر خود را نشان داده اند و این مهم در امر ورزش هم اثرا ت مطلوب خود را نمایان ساخته است .
بازیهای درخشان دو قطب بزرگ فوتبال بوشهر یعنی شاهین و ایرانجوان در مقابل بزرگان فوتبال ایران هیچگاه از ذهن ورزشدوستان پاک نخواهد شد و مردم استان بوشهر در طول چند سال اخیر نشان داده اند هرگاه هر کدام از تیمهای بوشهری در مقابل تیمهای بزرگ فوتبال ایران قرار گرفته اند بدور تعلقات قرمز و آبی فقط و فقط نام بزرگ و زیبای بوشهر را سر داده اند و حماسه وار تا پیروزی تیم شهرشان یک لحظه آرام ننشسته اند .
در همین را ستا کانون هواداران شاهین بوشهر ضمن حمایت قاطع خود از باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانجوان بوشهر با ساماندهی لیدرهای خود در این بازی برای حمایت از تیم ایرانجوان از همه هواداران این باشگاه پرطرفدار تقاضا می نماید روز سه شنبه همگام و همصدا با هواداران باشگاه ایرانجوان به حمایت قاطعانه از نماینده و آبروی استان در جام حذفی بپردازند تا با پیروزی ایرانجوان در این دیدار بزرگ و تاریخی برگ زرینی دیگر در پرونده پرافتخار بوشهر به ثبت برسد .
کانون هواداران شاهین برای نماینده شایسته استان در بازی با پرسپولیس آرزوی موفقیت و پیروزی را دارد .
عبدالرضا کللی – عضو هیئت مدیره کانون هواداران شاهین بوشهر
آدرس سایت : www.kanonshahin.ir

آزاده سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ق.ظ http://dibache.blogsky.com

بدو بیا آپمممممممممممممم[چشمک]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد