مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

گزارش تمرین امروز پرسپولیس؛ فریاد دایی بر سر بازیکنان کم‌کار و..

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران صبح امروز برگزار شد.


 تمرین از ساعت 11 صبح امروز در ورزشگاه شرکت واحد آغاز شد و بازیکنان به گرم کردن به مدت 15 دقیقه زیر نظر مولایی و تمرینات ویژه بدون توپ زیر نظر دایی به مدت 35 دقیقه پرداختند.

در این تمرین بازیکنان در دو صف منظم به دور زمین می‌دویدند و با فریادهای دایی به حرکات‌های سرعتی می‌پرداختند.

در مرحله بعدی پرسپولیسی‌ها به دستور دایی به دو قسمت تقسیم شدند و تعدادی از بازیکنان زیر نظر دایی به سانتر از جناحین و ضربه به گل و فوتبال با دروازه هندبالی پرداختند و گروه دوم نیز زیر نظر عبدی به مرور کارهای تاکتیکی و تنظیم ساختار دفاعی به هنگام حمله حریف پرداختند.

* در تمرین امروز محمد پروین به دلیل مصدومیت تنها با لباس شخصی نظاره‌گر بود. این بازیکن از پای چپ خود MRI گرفت و قرار است فردا بعدازظهر جواب عکس خود را بگیرد.

* علیرضا حقیقی غایب بود.

*50 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و بشدت از مدیریت کاشانی و دایی تمجید کردند.

* 2 هوادار نابینا نیز در محل تمرین حاضر شدند و به گرمی از سوی اعضای تیم مورد استقبال قرار گرفتند.

* دایی در ابتدای تمرین به مدت 10 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد.

* معمارزاده و ناهیجی پس از 10 دقیقه شرکت در تمرینات اختصاصی زیر نظر یحیوی تمرینات خود را ادامه دادند و سپس پس از 50 دقیقه که از زمان تمرین می‌گذشت مجددا در تمرینات توپی دایی شرکت کردند.

* کریم باقری در تمرین امروز عصای دست دایی بود. دایی بارها به بازیکنان تذکر داد که همپا با کریم باقری تمرین کنند و نظم و انضباط را رعایت کنند.

* با دستور دایی، شیث رضایی و کریم باقری در حاشیه تمرین امروز با یکدیگر بارها رودررو شدند و صحنه‌های جالبی از جدیت این دو بازیکن و برخورد متعادل به نمایش در آمده بود.

* دایی در انتهای تمرین امروز با ضربات ایستگایی به سمت دروازه، معمارزاده را مورد آزمایش قرار داده بود. سرمربی پرسپولیس همچنین خودش در حین تمرین امروز برای بازیکنان سانتر می‌کرد تا آنها توپ را به گل تبدیل کنند.

* برخی از بازیکنان که با احتیاط تمرین می‌کردند با انتقادهایی از سوی دایی مواجه شدند. او با فریاد‌های بلند اعلام کرد که بازیکنان نگران کثیف شدن لباس‌های ورزشی خود نباشند و با جدیت تمرین کنند. بازیکنانی که بی‌دقت به سمت دروازه ضربه می‌زدند نیز مورد انتقاد دایی قرار می‌گرفتند.

* با توجه به تمرینات پر انگیزه دایی جدال علیرضا محمد و جلال اکبری در جناح راست سوژه اصلی تمرین پرسپولیسی‌ها بود.

* حسین عبدی به عادل کلاه‌کج تذکری جدی داد تا در حین تمرین از صحبت‌های بی‌مورد خودداری کند.

* زرینه پزشک پرسپولیس برای آمادگی بیشتر به مدت 70 دقیقه تمرینات ویژه بدنسازی انجام داد.

* 25 توپ جدید در تمرین امروز به بازیکنان داده شد که بازیکنان از این توپ‌ها رضایت کامل داشتند.

* در 20 دقیقه پایان تمرین بازیکنان به 4 قسمت تقسیم شدند و به فوتبال دستگرمی در نیمه زمین پرداختند. کریم باقری و میثم بائو بهترین بازیکنان فوتبال 4 جانبه بودند که مورد تقدیر دایی قرار گرفتند.

* تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح فردا پیگیری خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:55 ب.ظ http://full15.blogsky.com/

سلام چه وبلاگ جالبی داری . اگه موافق باشی با هم تبادل لینک کنیم ، شما وبلاگ منو با عنوان :: آیا می خواهید یک مولتی میلیونر شوید؟:: لینک کن و خبرم کن که با چه عنوانی لینکت کنم. موفق باشی . بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد