مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

باقری :درپرسپولیس با هیچ کس مشکلی ندارم وکار خودم را انجام میدهم

 

کریم باقری تصریح کرد: به مدیریت کاشانی اطمینان و اعتقاد دارم. گفته بودم اگر کاشانی بیاید پرسپولیس دچار تحول خواهد شد. خوشحالم که صحبت‌هایم درست بود و در حال حاضر با حضور کاشانی بار دیگر شاهد رشد و شکوفایی پرسپولیس هستیم.
باقری در مورد خراب کردن پنالتی مقابل تیم ایران‌جوان بوشهر در جام حذفی عنوان داشت: پنالتی را خلاف جهت حرکت دروازه‌بان زدم اما شانس با من یار نبود و تیرک دروازه مانع به ثمر رسیدن گل شد.
کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی به دنبال گل‌زنی است گفت: تا هر زمان که در فوتبال هستم به گلزنی فکر خواهم کرد چون گلزنی را دوست دارم و فکر می‌کنم هر گل روحیه من را بالا خواهد برد.

وی درباره بازی مقابل ایران‌جوان بوشهر اظهار داشت: این تیم خوب ظاهر شد اما نتوانست ما را غافلگیر کند چون ما تجربه حضور در جام حذفی را داریم و با کنترل بازی توانستیم به خوبی خواسته‌هایمان را در زمین پیاده کنیم.
باقری در مورد وجود برخی مشکلات با شیث رضایی عنوان کرد: من در پرسپولیس با هیچ کس مشکل ندارم و کار خودم را انجام می‌دهم.
کاپیتان پرسپولیس بازی روز جمعه مقابل مقاومت سپاسی شیراز را سخت دانست و به فارس گفت: تمام بازی‌ها تا پایان فصل دشوار است. مقاومت هم تیمی دست و پا بسته نخواهد بود و ما قطعاً به دنبال پیروزی در تمام دیدارهایمان هستیم تا حداقل در یک جام قهرمان شویم و در آسیا حضور یابیم.
وی درباره مدت قراردادش با پرسپولیس اظهار داشت: تا پایان فصل در خدمت پرسپولیس هستم و با این تیم قرارداد دارم و اگر من را خواستند در ادامه نیز با این تیم خواهم بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:43 ب.ظ

تمایل به تبادل لینک با سایت شما را دارم در صورت موافقت بنده را بانام
علمی,کتاب,مجله,مقاله,خبری,برنامه,جزوه,هک یا قسمتی از آن
http://oonieknafar.blogfa.com
لینک کرده سپس به من خبردهید تا شما را باچه نامی لینک کنم
با تشکر ستوده

ارشیا پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:55 ب.ظ http://everythingforeveryone.blogsky.com/

سلام به همه ی پرسپولیسی های باحال...
به امید خدا این تیم همیشه سربند خواهد بود...
من شما رو لینک کرده ام خوشحال می شوم اگر شما هم من رو با نام (اطلاعات جامع خودرو) لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد