مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

دایی: پرسپولیس را به جایگاه واقعی‌اش‌ می‌رسانم

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از پیروزی 2 بر یک مقابل مقاومت سپاسی اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول ما بهتر بودیم ولی در 45 دقیقه دوم مقاومت بهتر بازی کرد. این تیم به بازی مستقیم رو آورد و به همین خاطر ما مجبور به عقب‌نشینی شدیم. آنها توپ‌های بلند ارسال می‌کردند اما پرسپولیس موفق شد از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کند.
وی افزود: دو هفته روی این مسئله کار کردیم که تیم مقاومت در شوت‌های از راه دور با مشکل روبروست. در حال حاضر پرسپولیس به خوبی شکل گرفته و مشکلی نداریم. البته برای بهتر شدن باید بیشتر کار کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار است یا خیر عنوان کرد: 7 هفته دیگر بازی باقی مانده و تلاش می‌کنیم در این مدت همه امتیازات را بگیریم. کاری به تیم‌های دیگر نداریم. سعی دارم پرسپولیس را با این همه هوادار به جایگاه واقعی‌اش برسانم. ‌ممکن است در این 7 هفته اتفاقاتی رخ دهد که ما به این مسئله امیدوار هستیم.

در ادامه کنفرانس خبری، علی دایی درباره سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه معمارزاده روز خوبی را سپری کرد و آیا در بازی‌های آینده قصد دارد از علیرضا حقیقی استفاده کند یا خیر گفت: ظاهرا شما مطلع نیستید چه اتفاقاتی می‌افتد. می‌گویی معمارزاده امروز خوب بود و از بازی حقیقی سئوال می‌پرسی. معمارزاده امروز در سطح استانداردهای بین‌المللی یک گلر کار کرد.

وی همچنین در جواب به پرسش یکی دیگر از خبرنگاران که پرسیده بود فکر نمی‌کنید تعویض سوم پرسپولیس زود انجام شد گفت: شما می‌خواهید از بازی‌های آینده جای من مربیگری کن.
نظرات 1 + ارسال نظر
رضا جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ب.ظ http://peroze.blogsky.com

سلام دوست عزیز وب جالبی دار اگه میخواید با هم تبادل لینک کنیم من در خدمتم منتظر شما هستم با تشکر از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد