مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

دایی: به قلعه‌نویی احترام می‌گذارم، اما یک جام را می‌خواهیم

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اظهارات امیر قلعه‌نویی گفت: در این باره صحبت نمی‌کنم و به نظر این مربی احترام می‌گذارم، اما امسال باید یک جام را به هواداران هدیه کنیم.


  علی دایی درباره غیبت هوار محمد در تمرین امروز(شنبه) و اینکه آیا این بازیکن مشکل مالی دارد یا با شما دچار مشکل است؛ اظهار داشت: من هم شایعاتی را در این باره شنیده‌ام، اما هیچکدام از این مطالب را تأیید نمی‌کنم. او باید در تمرین امروز حاضر می‌شد که غیبت کرد.
سرمربی پرسپولیس افزود: از غیبت هوار در تمرین امروز بی‌اطلاع هستم، اما به نظرم هوار مصدوم بوده و برای معالجه خود به کلینیک باشگاه رفته است. این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا علت دقیق آن مشخص شود.
 وی درباره غیبت سایر بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز گفت: مجتبی زارع و مجتبی شیری با اجازه من تمرین نکردند. باقری‌ها و پروین هم به علت مصدومیت قادر به تمرین کردن نبودند.

 دایی درباره بازی روز گذشته مقابل مقاومت سپاسی عنوان کرد: پیروزی دیگری را در این دیدار به کارنامه خود اضافه کردیم، اما نباید دچار غرور شویم. کار سختی داریم و این موضوع را بارها به بازیکنان گفته‌ام. ضمن اینکه باید در ضربات آخر بیشتر دقت کنیم تا فرصت‌های به دست آمده را به راحتی از دست ندهیم.
 سرمربی پرسپولیس ادامه داد: از 28 بازیکن تیم راضی هستم و انتخاب بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی کار سختی است.

 دایی در مورد صحبت‌های قلعه نویی مبنی بر شانس قهرمانی پرسپولیس و اینکه او گفته بود باید به آرزوی دایی هم احترام گذاشت ،گفت: به حرف‌های تمام مریبان احترام می‌گذارم، اما در این مورد حرفی نمی‌زنم و تنها کار خودمان را انجام می‌دهیم.
 این مربی یادآور شد: همه ما یک جام به هواداران بدهکاریم و باید امسال یک جام به آنها هدیه بدهیم. برای شاد کردن دل هواداران تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و تمام توان و افکار خود را در این زمینه به کار خواهم بست.

 دایی درباره اختلاف باقری و رضایی تاکید کرد: این دو بازیکن هیچ اختلافی با هم ندارند. باقری بزرگ و کاپیتان تیم است و شیث رضایی هم در خط دفاع حضور دارد. آنها در تمرینات با هم کار می‌کنند و هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند.

 وی در مورد ادامه تمرینات پرسپولیس عنوان کرد: به علت اینکه در دیدار مقابل مقاومت فشار زیادی به بازیکنان وارد شد، تمرینات یکشنبه را تعطیل کردیم و پس از یک روز استراحت تمرینات را برای دیدار روز جمعه شروع خواهیم کرد.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: روند خوبی داریم و می‌خواهیم این روند را حفظ کنیم. کوچکترین اشتباه می‌تواند ما را دچار مشکل کند و این موضوع را بارها به بازیکنان گوشزد کرده‌ام.

 دایی در پاسخ به این سئوال که آیا از شکست سپاهان مقابل ذوب آهن خوشحال شدید تصریح کرد: این موضوع مطرح نیست، اما منتظر لغزش تمام تیم‌ها هستیم. هر تیمی که اشتباه کند؛ ما به هدفمان نزدیک‌تر خواهیم شد. تاکنون امتیازات زیادی را از دست دادیم، به همین دلیل دیگر حق اشتباه نداریم و باید در هر دیدار برای کسب 3 امتیاز به میدان برویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد