مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

رضایی: مشکلات بین من و باقری حل شده است

 

تصویر خبر

مدافع پرسپولیس گفت: مشکلات بین من و کریم باقری تمام شده است.شیث رضایی در خصوص پیروزی 2 بر یک برابر مقاومت سپاسی اظهار داشت: با حضور هواداران خونگرم شیرازی بازی بسیار خوبی برگزار شد و تماشاگران 90 دقیقه فوتبال جذاب تماشا کردند. وی ادامه داد: بازیکنان مقاومت با زمین حافظیه آشنایی داشتند، اما ما شرایط سختی داشتیم. هیچ کدام از 2 تیم برای تساوی به میدان نیامده بودند و خوشحالم که پرسپولیس توانست پیروز میدان شود. مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد: طبیعی است پس از 2 گلی که به ثمر رساندیم فشار حملات مقاومت بیشتر شد و در دقایق پایانی به گل دست یافت. رضایی با اشاره به برطرف شدن مشکلاتش با کریم باقری عنوان کرد: بازیکنان پرسپولیس به دنبال موفقیت هستند و قصد انجام کارهای بزرگ دارند. تمام بازیکنان یکدل هستند و همان‌طور که به من به عنوان کاپیتان دوم تیم احترام می‌گذارند، برای کریم باقری نیز به عنوان بزرگ تیم و کاپیتان اول احترام قائل هستند. وی افزود: مشکلات من و کریم باقری حل شده است و هر چه بین ما بود تمام شد. اختلاف نطرهایی بین ما وجود داشت که هم‌اکنون برطرف شده و همه به دنبال موفقیت تیم هستیم. رضایی درباره عملکرد میثاق معمارزاده در بازی روز گذشته تصریح کرد: میثاق یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است و نشان داد قابلیت‌های بسیار بالایی دارد. گلی که دریافت کرد بر اثر فشار بالای مهاجمان مقاومت بود، اما او موقعیت‌های زیادی را گرفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.oxinads.com/?i=25420

کسب درآمد اینترنتی :
آیا به دنبال درآمد و حقوق ثابت ماهیانه و مادام العمر هستید؟ آیا فاقد سرمایه لازم جهت آغاز کسب و کار می باشید؟
شما با معرفی سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز به سایر سایتها و وبلاگها(عضو گیری نمودن) و عضویت آنها در سیستم از طریق شما، به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها میشود مبلغ 50 ریال از طرف سایت دریافت می نمایید که بدین صورت شما به یک درامد ثابت ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت.
بعنوان مثال اگر به طور میانگین روزی 10 نفر از طرف شما عضو سیستم شوند و هر کدام از آنها در بدترین حالت روزی فقط 100 کلیک هم داشته باشند در یک ماه شما درامدی بالغ بر 23250000ریال معادل دو میلیون و سیصد و بیست و پنج هزار تومان فقط از طریق زیر مجموعه ها و آن هم در ماه اول بدست خواهید آورد و قطعا در ماههای آینده این مبلغ چندین برابر خواهد شد.
توجه نمایید که شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 پرداخت کلیه وجوه را ضمانت می نماید.
آدرس سایت:
http://www.oxinads.com/?i=25420

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد