مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

بدون جریمه بدون توقیف؛ با بخشش دایی هوارملامحمد به تمرینات برگشت

یک مکالمه 20 دقیقه‌ای بین مدیربرنامه‌های حوارمحمد  و علی دایی آن هم به صورت تلفنی کافی بود تا سرمربی پرسپولیس با بازگشت ستاره عراقی تیمش به تمرینات موافقت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزشی پارسیان، حوارملامحمد که غیبتش با مقاومت سپاسی شیراز حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت و حتی به نظر می‌رسد به خاطر تمارض به مصدومیت تا پایان فصل در لیست سیاه علی دایی و باشگاه پرسپولیس قرار گیرد بعدازظهر دیروز به کمک مدیربرنامه‌هایش با علی دایی تماس گرفت تا این مشکل را برطرف کند.

 البته شنیده می‌شود دایی در طول این مکالمه تلفنی انتقادات تندی را نثار این بازیکن عراقی کرد. اما در ادامه نرم‌تر شد و در نهایت مجوز حضور او را در تمرینات صادرکرد. به طوری که حوارمحمد صبح امروز در شرکت واحد حاضر شده و پس از مکالمه‌ای چند دقیقه‌ای با علی دایی تمرینات خود را آغاز کرد.

اینطور که از شواهد و قرایین پیداست با توجه به تصمیم‌گیری علی دایی باشگاه پرسپولیس و حبیب کاشانی دیگر تصمیمی برای جریمه مالی او نخواهند داشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:54 ب.ظ

اقا سلام
حیف ملا هوار واقعا خوب بازی می کنه
اگر مایل به تبادل لینک هستین با یکی از وبلاگ های زیر در یکی از اونها به ما خبر بدین
http://iransport90.blogspot.com
http://roozi32.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد