مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

باقری: قطعا مقابل تراکتور بازی می کنم

عدم حضور کریم باقری در تمرینات پرسپولیس این شائبه را ایجاد کرد که کاپیتان تبریزی قصد دارد همچون بازی رفت مقابل تیم تراکتورسازی به میدان نرود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزشی پارسیان، سکوت کریم باقری نیز مزید برعلت شد تا این شایعه قوت بگیرد. کریم باقری در این باره به سوالات پاسخ داد و تاکید کرد قطعا مقابل تراکتور بازی خواهد کرد.

 - صحت دارد قرار است عضو هیات مدیره پرسپولیس شوید؟!

خیر؛ آقای کاشانی چند بار لطف کردند و در این باره با من صحبت کردند که این موضوع در روزنامه ها نیز منعکس شد· من با باشگاه پرسپولیس به عنوان بازیکن قرارداد دارم و در خدمت این تیم هستم·

- سال بعد هم به عنوان بازیکن در پرسپولیس کار خواهید کرد؟

بله؛ اگر سال بعد هم شرایطی فراهم شود که بتوانم در پرسپولیس بازی کنم، این کار را خواهم کرد و در سمت دیگری کار نخواهم کرد·

 - پس از آن که به دلیل مصدومیت، در بازی رفت برابر تراکتورسازی غایب بودید، حالا در آستانه دیدار برگشت دو تیم شایعه ای مبنی بر غیبت شما در سفر پرسپولیس به تبریز به گوش می رسد!

 ببینید، الآن چند سالی می شود که هیچ وقت برابر تراکتورسازی بازی نکرده ام· من احترام خاصی برای مردم شهرم و هواداران تیم تراکتورسازی که خاطرات زیادی از آن دارم و دلیلم برای بازی نکردن مقابل تیم سابقم همین بوده است·

- چطور طی این سال ها با بازی نکردن شما برابر تراکتورسازی موافقت شده است؟

همیشه از مربیان و مدیریت باشگاه اجازه می گرفتم که تیم را همراهی نکنم· اما حالا شرایط متفاوتی پیش روی پرسپولیس است· تیم الآن شرایط حساسی دارد و تیم به حضور من احتیاج دارد·

 - بنابراین کریم باقری در تبریز با پیراهن پرسپولیس برابر تراکتورسازی بازی خواهد کرد؟

من در قبال پرسپولیس و قراردادی که دارم احساس مسوولیت می کنم، بنابراین نمی توانم بگویم نمی خواهم در این دیدار بازی کنم·

- درباره این موضوع با باشگاه و کادر فنی مشورت کرده اید؟

بله، با آقای کاشانی و کادر فنی این موضوع را مطرح کرده ام و همانطور که گفتم چون پرسپولیس شرایط حساسی دارد، حتما در این دیدار پرسپولیس را همراهی خواهم کرد·

 - فکر می کنید طرفداران تراکتورسازی چه برخوردی با این قضیه خواهند کرد؟

هواداران تراکتورسازی می دانند که احترام فوق العاده خاصی برای آنها قائل هستم، اما این احساس به من اجازه نمی دهد مسوولیتی را که در قبال پرسپولیس و تعهدم به این تیم دارم را نادیده بگیرم·

 - بنابراین کریم باقری با قدرت برابر تیم سابقش به میدان خواهد رفت؟

 اجازه بدهید زمان بازی فرا برسد، به امید خدا همین طور خواهد شد·

 - بازی برابر تراکتورسازی یک بازی سخت برای پرسپولیس خواهد بود؟

همه بازی های باقیمانده پرسپولیس در لیگ برتر سخت است· البته این بازی شرایط خاص خود را دارد· این بازی در تبریز برگزار می شود و به طور مسلم فوتبال دوستان تبریزی برای تماشای این بازی تیم محبوب خود به ورزشگاه خواهند آمد که این موضوع کار را برای ما سخت خواهد کرد· با این حال امیدوارم پرسپولیس با دست پر به تهران بازگردد·

 - پرسپولیس میهمان تراکتورسازی است؛ آیا حضور کریم باقری می تواند تا حدی فشار سکوهای ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را از روی دوش این تیم بردارد؟

 مطمئن باشید اگر بازی کنم تمام تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس به کار خواهم بست و امیدوارم فوتبالدوستان تبریزی تنها به تشویق تراکتورسازی که تیم محبوب شان است بپردازند تا بدین طریق ثابت شود بهترین تماشاگران فوتبال ایران و میهمان نواز هستند·

 - پرسپولیس باید با حریف خود در روی سکوها مقابله کند یا در مستطیل سبز؟

 به اعتقاد من هر دو حریفان ما هستند، چون هر تیمی با طرفدارانش قوت می گیرد و تراکتورسازی تبریز نیز از این قاعده مستثنی نیست· بنابراین ما باید تمام توان و تلاش مان را بکار بگیریم تا هم برابر تیم تراکتورسازی و هم فوتبالدوستان تبریزی شرایط خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این دیدار با امتیاز خارج شویم·

 - در صورت گلزنی، کریم باقری چه واکنشی نشان خواهد داد؟

حالا اگر به امید خدا بازی کردم، آن وقت مشخص می شود· ضمن این که موفقیت پرسپولیس مهمتر از گلزنی من است·

نظرات 8 + ارسال نظر
ALEX دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام

خسته نباشی داداش این همه زحمت میکشی ولی قالب وبلاگت کامل نیست و نصفش به هیچ عنوان لود نمیشه که همین باعث میشه وبلاگ زیبایی خودش رو از دست بده

فریبا دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ب.ظ http://day_pic.mihanblog.com

سلام. خسته نباشید.وب جالب و قشنگی دارین.[دست][دست][دست]

برای این تلاشتون بهتون افرین میگم.[هورا][هورا][هورا][هورا]

من فریبا هستم.[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

اجازه بدین دعوتتون کنم که به وب من هم تشریف بیارین

[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

ادرس وبلاگ من اینه:http://day_pic.mihanblog.com

تمایل دارم تا با هم تبادل لینک کنیم.هیچ ضرری نداره .[بغل][بغل][بغل]

منو با اسم متنوع ترین عکسهای روز دنیا لینک کنید.

[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

منم لینکتون میکنم.

[خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد]

این هم ادرس گروه یاهوی منه.[نیشخند][نیشخند]

http://groups.yahoo.com/group/Daypic

پیشنهاد میکنم حتمآ عضوش بشی چون

میتونی با برقراری با یه گروه بزرگ از صاحبان سایت ووبلاگ باهاشون

تبادل نظر گفتگو و بادل اطلاعات کنی.

هر وقت اومدی قدمت روی چشم.

بای.

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود]

علیرضا معصومی پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ق.ظ

با سلام چند روز پیش براتون پیام فرستادم جواب ندادید .
اگه کانون انجمن هواداران باشگاه پرسپولیس این جوری باشه که جواب پیام طرفداراش را نده که خیلی خوبه.
ما دوست داریم که تیممون در مقابل تیم تراکتور سازی برنده از زمین خارج بشه.
تیم در صورتی برنده میشه که با روحیه ای بالا به زمین بره مگه تیم تراکتور سازی چیه ؟ چی داره که پرسپولیس نداره؟


سلام آقای معصومی
ممنون که به وبسایت خودتون توجه داری ولی شما برای من کامنت نذاشتین شاید برای بقیه گذاشتین که یادشون رفته جواب بدن ولی من خودم همیشه سعی می کنم جواب بدم!از توجه و تذکرتون ممنون
به هر حال چیزی که مشخصه اینه که پرسپولیس خوب بازی نمی کنه ودر حله مشکلات اساسی داره وباید صبر کرد وبه آینده امیدوار بود!!!!

تراکتور پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:46 ب.ظ http://www.javacod.tk

یاشاسین باقری
یاشاسین تراکتور
یاشاسین اذربایجان
یاشاسین تبریز
حرف زیاد موقوف ما طرفداران تراکتور باقری رو به عنوان بچه تبریز خیلی دوستش داریم حالیتون شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱

تراختورچی جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ب.ظ

جمعه روز اذربایجان و اذربایجانیست،نگذاریم برخی هواداران احساسی حاضر در ورزشگاه با شعار های مخرب خود نام و فرهنگ اذربایجانی را خدشه دار نمایند، اکنون وظیفه من و توست که با درایت و تدبیر خودمان در این زمانه ی ظلمی که کس به فکرمان نیست دست به دست هم دهیم تا نگذاریم دیار و فرهنگمان غرطه در این اشفته بازار ورزش ایران شود،نگذاریم که خدایی ناکرده روزی برسد که ورزشگاه های ما را با ورزشگاههای پایتخت بسنجند که لیاقت من و تو بسی بیشتر از اینهاست،ما تفکر جهانی شدن را در سر داریرم، پس بیایید ما طرفداران نیز جهانی بیاندیشیم.

در بازی اخیر تراکتور شاهد بودیم که در یکی دو مورد برخی از تماشاگران که در لحظات حساس و احیانا به خاطر اشتباهات مکرر داوری قادر به جلوگیری از احساسات خود نبوده با اعمال و احیانا شعارها ناپسندی عملکرد 90 هزار نفر دیگر نیز مورد تخطی قرار دادند در ان زمان ما همانقدر مقصر بودیم که ان افراد قلیل بود، مایی که در کنار این افراد هستیم و به انها گوشزد نکردیم.
هواداران و برادران عزیز ،به جای پنهان کاری و رپوش گذاشتن بر مشکلات ، بهتر است در صدد اصلاح آنها بر آییم . متاسفانه در 2 بازی گذشته ، نا هنجاری هایی دیده شد که قبل ان در هیچ یک از مسابقه های تیم تراکتور نظیر ان را نیمتوان ذکر کرد، شرایطی که حتی باعث شد ، سردار شفق ، در سخنی با هواداران متذکر شدند که اگر قرار باشد اعتراض به هر چیزی صورت پذیرد ، این وظیفه ی باشگاه است و از هواداران درخواست نمود که فقط به تشویق سالم تیم بپردازند.هوادارانی که برای حمایت از تیم از نقاط مختلف اذربایجان کیلومتر ها می پیمایند تا خود را به ورزشگاه یادگار امام برسانند قطعا هدف والایی را در سر میپرورانند،َ

کنترل هیاجانات خود در طول بازی کاری مشکل است و دقیقا به همین علت که غاطبه ی هواداران اذربایجانی قادر به این امر هستند لقب با فرهنگترین هواداران ایران را میتوان به این هواداران اطلاق کرد، اما قطعا عده ی قلیلی نیز وجود دارند که یا به خاطر سن کم خود و یا بخاطر مسائلی دیگر قادر به کنترل این هیجان در تمامی لحظات بازی نیستند و به اصطلاح عامیانه در برخی مواقع صبرشان لبریز میشود

اما همانطور که مدانید و میدانیم یکی از مشخصه های هواداران تراکتورسازی، شناخت نا به هنجاری ها و سعی در اصلاح آنها بر آمدن است .

لذا اگرافرادی با ناآگاهی دست به اقدامی ناهنجار میزنند و جملاتی نسنجیده بر زبان می آورند ،اگر شاهد باشیم و جلوگیری نکنیم ، به همان اندازه مقصریم.البته همگان شاهد بودیم که چنین روحیه ای در بین هواداران وجود داشته اما اگر کاستی هایی از جانب باشگاه و هیئت فوتبال استان وجود دارد ،این فرهنگ سازی ها بر عهده زحمت کشندگان و گردانندگان سایت های مرتبط است که باید با سیاست گذاری های دقیق و فرهنگ سازانه ، اتحاد و همدلی و درک و شعور را به بالاترین سطح برسانند .

هواداران عزیز :

در فضای سایبر حداقل 10000 هزار تراکتورچی حاضر در ورزشگاه در حال فعالیت هستند، پیشنهاد می کنیم که از همین امروز به روش دو دویی ، به این صورت که هر یک از این افراد به دو فرد جدید اطلاع دهند ، که روز جمعه یکی از اصلیترین وظایف ما هواداران، حفظ ارامش و نشان دادن فرهنگ اذربایحانی در ورزشگاه است و باید هریک از ما مراقب افراد کناری خود باشیم تا احیانا صبرشان لبریز نشود، مطمئن باشید انروز روز اذربایجان خواهد بود.روزی خواهد بود که همه ی دنیا مهر تایید خود را به شور و هیجان این هواداران خواهند زد،

شایلین سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://shailin15.blogfa.com

با سلام.با یه پست جدبد مخصوص پرسپولیس اپم
حتما سر بزنید

ماندانا سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:31 ب.ظ http://aria20.blogsky.com

درودهای فراوان به مدیر مسئول محترم:
همکاران عزیز، شما را به وبلاگ جامعه ایران و جامعه شناسی آریائی http://aria20.blogsky.com با مقاله جدید دعوت می کنم از نقدهای خوبتان دریغ نورزید و در ضمن در نظر سنجی وبلاگ شرکت نمائید با تشکر همکار شما ماندانا

مصطفی پروین جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ب.ظ http://mostafaparvin.blogfa.com

پرسپولیس قهرمان مشه

خدا میدونه که حقشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد