مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

طوفان، برق و صبا هم حریف پرسپولیس نشدند

بازی دیدار تیم‎های پرسپولیس و صبا با حاشیه‌های جالب توجهی همراه بود.


 با شروع وقت اضافه در دیدار پرسپولیس و صبا، باد بسیار شدیدی در ورزشگاه آزادی وزیدن گرفت؛ به طوری که بعضی تابلوهای تبلیغاتی اطراف زمین واژگون شدند. این در حالی بود که پس از چند دقیقه، باران شدیدی نیز باریدن گرفت. اما اوج شگفتی برای حاضران در ورزشگاه پس از پنالتی اول تیم پرسپولیس رقم خورد، زمانی که برق ورزشگاه آزادی به طور کامل قطع شد و ورزشگاه در تاریکی مطلق فرو رفت.

قطعی برق ورزشگاه که گویا به دلیل طوفان و بروز نقص فنی صورت گرفته بود، باعث وقفه‌ای طولانی در ادامه بازی شد. تیم داوری تا بازگشتن برق مناسب و کافی به ورزشگاه، اجازه ادامه این کار را ندادند و هنگامی که پروژکتورهای ورزشگاه به طور کامل روشن شد زدن ضربات پنالتی ادامه یافت.

با همه این تفاسیر طوفان و قطعی برق و صبا باتری، حریف پرسپولیس نشدند و قرمزپوشان پایتخت در شبی باشکوه و به یادماندنی، با پیروزی در ضربات پنالتی، به دیدار پایانی جام حذفی فوتبال کشور راه یافتند.

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ

چه عجب یکی پیدا شد یه خبر رو سایت بذاره.امیر خان حیفه این سایت که ولش کردی.منم برد پرسپولیسو تبریک می گم.

سلام
ممنون از توجه شما سحر خانوم
اما خانوم محترم هر از چند گاهی هم که کسی خبر می ذاره منم(همایون)نه امیر وبقیه!!که با این همه دغدغه به خاطر کنکور بازم به فکر وب هستم!!!!!!!!!

نازنین یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ

ایول به هرچی پرسپولیسیه با حاله دست خوش خسته نباشید.

سحر چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ق.ظ

سلام
بله همایون خان متوجه ام که همه زحمتای سایت گردن شماست.واسه همین منم به امیر خان گفتم چرا هیچ کاری نمی کنه.
انشاا... تو کنکور موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد