مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

من سالم هستم و می توانم بازی کنم!/به فیفا شکایت می کنم

هروه اوسال بیماری خود را قبول ندارد و حاضر به فسخ قرارداد با پرسپولیس نیست!

مهاجم بورکینافاسویی پرسپولیس که به دلیل مبتلا به بیماری هپاتیت B در آستانه فسخ قرارداد با باشگاه قراردارد اخیرا ادعا کرده که حاضر به فسخ مسالمت آمیز قرارداد خود نیست و از دست مسئولان باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت می کند.


بر این اساس هروه می گوید که طبق قوانین بین المللی می تواند به بازی کردن در پرسپولیس ادامه بدهد و اگر شرایط غیر ازاین باشد او به فیفا شکایت خواهد کرد.


این ادعا در حالی مطرح است که فدراسیون پزشکی ورزشی در دو مرحله آزمایشی که از این مهاجم گرفته بیماری او را با درصد بالا(42)تایید کرده است.طبق قراردادی که پرسپولیسی ها با هروه به امضا رسانده اند در صورتی که او به بیماری صعب العلاجی مبتلا باشد قراردادش به خودی خود فسخ می شود.


قرار است هروه به همراه مدیر برنامه هایش فردا به باشگاه پرسپولیس بروند تا در خصوص فسخ قرار داد حرف بزنند اما بدون شک اگر در جلسه فردا طرفین به نتیجه ای نرسند شکایت هروه به فیفا تکلیف را مشخص خواهد کرد.تکلیفی که طبق مدارک موجود و به احتمال فراوان رای به نفع پرسپولیس خواهد داد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد