مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

آرفی: مشکلاتم را همیشه به دایی می‌گویم

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سعی می کنم با آرامش کارم را دنبال کنم؛ اما اگر به مشکلی برخوردم، حتما به دایی می‌گویم.

 

اشپیتیم آرفی اظهار داشت: حرفی ندارم که بخواهم به شما بگویم چون دوست ندارم اظهار نظری کنم که برخلاف روند موفقیت تیم باشد. به همین دلیل، تا حالا سکوت کردم و باز هم سکوت می‌کنم.


وی درباره قهر کردن در تمرین چند روز گذشته پرسپولیس عنوان کرد: اتفاق حادی نبود. همیشه دوست دارم در آرامش کارم را در پرسپولیس دنبال کنم. اگر مشکلی نیز بر سر راه من باشد، مطمئن باشید به دایی می‌گویم. دایی را دوست دارم و همیشه به نظر او احترام می گذارم.

 

 


آرفی خاطر نشان ساخت: درست است در ترکیب جایی ندارم؛ اما در تمرین می‌بینید که با چه تلاشی تمرین می‌کنم. امیدوارم پرسپولیس با شکست فولاد در اهواز صدرنشینی خود را مانند قبل داشته باشد تا هواداران خوشحال شوند.

نظرات 1 + ارسال نظر
وبلاگ فیلم جدید جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ http://filme-dvd-jadid.blogsky.com/


یک روش بی نظیر برای افزایش رنکینگ و بازدیدکننده وبلاگ
http://filme-dvd-jadid.blogsky.com/pages/visit

جدیدترین فیلم های سال، زیرنویس فارسی با پک رنگی فقط 1000 تومان+هر6 عدد یک عدد هدیه
http://filme-dvd-jadid.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد