مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

علیرضا نورمحمدى: با یک پرسپولیس پرقدرت تربرمى گردیم

مرجع خبری پرسپولیس : تعطیلى دوباره لیگ، باعث شد بازى هاى لیگ در کوران آن قطع شود و این مساله کادرفنى سرخ پوشان را بر آن داشت تا از این فرصت براى اردویى چند روزه در مشهد استفاده کنند.
گفت گو با رضا نور محمدی را بخوانید:

 

• به چند روز قبل برگردیم. بازى با فولاد، تساوى در این دیدار و از دست دادن صدر!
- شاید این نتیجه با توجه به شرایط جوى اهواز نتیجه بدى هم نبود. گرماى زیاد و شرجى بودن هوا در عملکرد تیم تاثیر مستقیم داشت. شما مطمئن باشید اگر هوا گرم نبود صد در صد ۳ امتیاز مال ما مى شد.

 

• و اینکه صدر را از دست دادید، برایتان گران تمام نشد؟
- ما با تفاضل گل نسبت به ذوب آهن صدر را از دست داده ایم و فرصت براى جبران مافات خیلى زیاد است. به هر حال مطمئن هستم در پرسپولیس این پتانسیل وجود دارد که بتوانیم دوباره با پیروزى هاى بعد ى مان صدر را پس گرفته و فاصله مان را با رقیبان و مدعیان زیاد کنیم.

 

• در چنین شرایطى لیگ هم تعطیل شد. این مساله را با شرایط پرسپولیس چطور مى بینى؟
- به نظر من این تعطیلى براى پرسپولیس چندان هم بد نبود. چند هفته اخیر به صورت فشرده و با فاصله زمانى بسیار اندک برگزار شد و همین مساله کار را به لحاظ خستگى براى بازیکنان ما دشوار کرده بود. فراموش نکنید طى این ۳ ، ۴ هفته اخیر ۲ بازى سنگین در شرایط آب و هوایى بسیار گرم در مقابل حریفانمان داشتیم و همین مساله خستگى تیم ما را زیاد کرده بود. بعد از این فشارها، این تعطیلات فرصت خوبى بود که ریکاورى داشته باشیم و بتوانیم به شرایط آرمانى بازگردیم.

 

• قرعه پرسپولیس تا ،۲ ۳ هفته نسبتاً آسان است. با این موضوع موافقى؟
- شرایط لیگ امسال به گونه اى است که اصلاً بازى آسان و حریف ساده اى وجود ندارد. همه بازى ها سخت است ضمن اینکه این موضوع را به خاطر داشته باشید که همه تیم ها مقابل پرسپولیس انگیزه دارند و این کار را براى ما سخت تر مى کند.

 

• حالا با این تفاسیر فکر مى کنى چه زمانى مى توانیم پرسپولیس را بار دیگر در صدر ببینیم؟
- خیلى زود. مطمئن باشید همه تیم ها و همه بازیکنان مصمم هستیم خیلى زود به صدر برگردیم. با توجه به این مساله و تلاش ویژه اى که در دستور کار ماست خیال هواداران ما راحت باشد تا یکى دو هفته دیگر با کسب پیروزى هاى پیاپى به صدر بر مى گردیم و حالا حالاها ماندگار هستیم. بعد از تعطیلات منتظر پرسپولیس قوى باشید.

 

• از اردوى مشهد و برنامه اى که در این شهر داشتید، برایمان بگو؟
- اردوى مشهد براى ما خیلى مفید بود و مى توان گفت یک اردوى ۲ منظوره بود. هم تیم به لحاظ فنى ریکاورى داشت و هم در شب هاى روحانى ماه مبارک رمضان تیم به لحاظ حضور در کنار بارگاه امام رضا (ع)، خیلى روحیه گرفت. به قول معروف این اردو براى پرسپولیس هم فال بود هم تماشا!

 

• نوبتى هم باشد، نوبت صحبت از خودت است. از شرایط فنى خودت صحبت مى کنى؟
- خدا را شکر شرایط روحى و فنى ام خیلى خوب است و با روحیه بالایى در تمرینات و برنامه هاى پرسپولیس شرکت مى کنم و در تلاش هستم عملکرد خوبى را از خودم به نمایش بگذارم.

 

• و اینکه چند هفته اى است نیمکت نشینى؟
- به هر حال این مساله به دلیل تشخیص کادرفنى اتفاق افتاده و من سعى مى کنم با روحیه و تلاش بیشترى در تمرینات حاضر شوم تا بار دیگر موفق شوم اعتماد کادرفنى را به خودم جلب نمایم و منتظر چراغ سبز دایى هستم.

 

• فکر مى کنى چه زمانى به ترکیب بازى مى گردى؟
- همانطور که گفتم خوشبختانه شرایطم از هر نظر خوب است و در این مدت تعطیلى بازى ها، خودم را به کادرفنى نشان خواهم داد تا خیلى زود دوباره فرصت همراهى پرسپولیس را در ترکیب اصلى بدست بیاورم.

 

• چطور نیمکت نشینى در روحیه ات تاثیر منفى نداشته؟
- من بازیکن حرفه اى هستم و حرفه اى فکر مى کنم. در حال حاضر رقابت در پرسپولیس زیاد است و همین مساله مى تواند انگیزه و روحیه هر بازیکنى را حفظ کند. در پرسپولیس شرایطى حاکم است که هیچ بازیکنى براى حضور در ترکیب و استمرار حضور در همه بازى ها، از حاشیه امنیت صد در صد برخوردار نیست. من هم با حفظ روحیه ام و رقابت سالم با هم تیمى هایم امیدوارم دوباره به ترکیب باز گردم و بتوانم جایگاه خوبى براى خودم در ترکیب سرخ پوشان به دست آورم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد