مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مدیربرنامه بازیکن عراقی: عمادرضا تا ژانویه در الزمالک می ماند

مرجع خبری پرسپولیس : ماجرای حضور مجدد عماد محمدرضا در فوتبال ایران به سوژه داغ رسانه‌های ورزشی تبدیل شده است.

 


در حالی که عمادرضا در حال حاضر در مصر به سر می‌برد، هر روز خبر پیوستن او به یک باشگاه ایرانی منتشر می‌شود و جالب اینکه در همان روز، از سوی دیگر همین خبر تکذیب می‌شود.


آن طور که در مورد عمادرضا مطلع شدیم او از شرایط جدیدش در باشگاه الزمالک مصر راضی نیست. عبدالرضا سعدی مدیر برنامه‌های این بازیکن عراقی پس از آخرین گفت‌وگوی تلفنی‌اش با عمادرضا در مورد آخرین وضعیت او می‌گوید:

 

بعضی‌ها نوشته‌اند که عمادرضا از باشگاه الزمالک مصر اخراج شده ولی چنین چیزی اصلا صحت ندارد چون عماد در حال حاضر با باشگاه الزمالک بازی می‌کند و از این لحاظ شرایط بهتری پیدا کرده است. البته در مجموع عماد دوست دارد که به ایران برگردد و فوتبال ایران را به مصر ترجیح می‌دهد. او در ایران شرایط بهتری دارد و خانواده‌اش با توجه به نزدیکی عراق و ایران می‌توانند کنار او باشند. اما در مصر شرایط فرق می‌کند چون عماد فقط همسر و فرزندانش را در کنارش دارد و این موضوع روی عماد تاثیر منفی گذاشته است.»


در حالی که عمادرضا فصل 2010- 2009 دو قرارداد با دو باشگاه ثبت کرده، ثبت قرارداد سوم از سوی این بازیکن در طول یک سال، با حکم فیفا مردود است و حتی می‌تواند محرومیت یکساله این بازیکن را دربر داشته باشد. سعدی در مورد مذاکرات عماد با باشگاه‌‌های ایرانی می‌گوید: «من دیشب با عمادرضا صحبت کردم. او از این اتفاقات بی‌خبر است. من هم به عنوان مدیر برنامه‌های او با کسی مذاکره نکردم. البته عماد تا پایان سال 2010 نمی‌تواند در تیمی بازی کند چون اگر او سومین قراردادش را در طول یک سال ببندد، از سوی فیفا یک سال محروم می‌شود.»


البته در این مورد هم راه حل خوبی وجود دارد تا عماد با خیال راحت به فوتبال ایران برگردد: «دی‌ماه سال 2010 تمام می‌شود و چون وارد سال 2011 می‌شویم، عماد می‌تـواند تیمش را عوض کند. با توجه به اینکه آن زمان مصادف با تعطیلات نیم فصل لیگ ایران است، عماد می‌تواند بدون هیچ مشکلی تیم جدیدش را انتخاب کند. همانطور که ماجرای حضور عماد را در حال حاضر تکذیب می‌کنم، این احتمال را هم می‌دهم که در نیم فصل دوم هر اتفاقی بیفتد.»

 

و اما بشنوید از آخرین وضعیت عمادرضا در باشگاه الزمالک مصر؛ مدیر برنامه‌های عماد در این مورد می‌گوید: «عماد در دوران بدنسازی مصدوم شد و به همین دلیل هفته اول بازی‌ها را از دست داد. در هفته دوم او فقط 20 دقیقه شانس بازی داشت و در بازی سوم در نیمه دوم به میدان آمد و توانست پاس گل بدهد. امیدوارم وضعیت عماد بهتر شود و او بتواند با شرایط جدید کنار بیاید.»

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد