مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

حاشیه‌ اردوی پرسپولیسی‌ها پیش از بازی با پاس

مرجع خبری پرسپولیس : اردوی پرسپولیسی‌ها پیش از بازی با پاس همدان در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، در کنار برگزاری مراسم معمول پرسپولیسی‌ها در اردو که از سوی روابط عمومی باشگاه تدارک دیده شده بود، اتفاق‌های دیگری نیز در این اردو افتاد که خواندن آنها خالی از لطف نیست:


در مسیر زاینده رود!

 

امشب و در اردوی پرسپولیسی‌ها یادی هم از سریال "در مسیر زاینده" رود شد. کاشانی که در جمع بازیکنان صحبت می‌کرد با اشاره به این سریال خطاب به بازیکنان پرسپولیس گفت:"


 

کسی که در جایگاه یک بازیکن فوتبال در این سطح قرار می‌گیرد اگر مراقب جایگاه و رفتار خود نباشد، گرفتاری‌هایی پیدا می‌کند که خیلی دور از انتظار نیست. پس باید مراقب باشید چرا که این مسایل می‌تواند برای هر کسی در این جایگاه پیش بیاید."

 

به افتخار اسطوره

 

از زمانی که کریم باقری به عنوان بازیکن اخلاق یک دهه اخیر فوتبال ایران معرفی و از او تقدیر شده بود، پرسپولیسی‌ها در اردوهای تهران اینگونه گرد هم جمع نشده بودند. این مناسبت باعث شد آنها شب پیش از بازی با پاس، به خاطر کسب این عنوان چند دقیقه متمادی به افتخار کریم باقری دست بزنند و او را تشویق کنند.

 

آنهایی که پدر شدند

 

اردوی پرسپولیسی‌ها در هتل اسپیناس با شنیدن خبر دو تولد فضایی شادمانه پیدا کرده بود.

 

بازیکنان و مسوولان باشگاه به علیرضا نورمحمدی مدافع پرسپولیس و سعید زارعیان عکاس باشگاه به خاطر خبر تولد فرزندانشان تبریک گفتند.علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز با ابراز شادمانی از شنیدن این دو خبر، از مسوولان تیم خواست تا به این مناسبت هدیه‌ای برای دو تازه پدر در نظر گرفته شود. پیشنهادی که مورد موافقت حبیب کاشانی قرار گرفت تا یک عدد سکه بهار آزادی هدیه تولد دو نوزاد از طرف باشگاه پرسپولیس باشد.

 

جلسه خصوصی دایی و کاشانی

 

پس از برگزاری مراسمی که شامل پخش کلیپ و سخنرانی کاشانی بود، علی دایی و حبیب کاشانی دقایقی طولانی را پیش از صرف شام با هم گفت و گو کردند. در حالی که بازیکنان برای صرف شام به بخشی دیگر از سالن طبقه سیردهم رفته بودند سرمربی تیم و سرپرست باشگاه در جایی دیگر از سالن، گفت و گویی طولانی و خصوصی داشتند.

 

صرف شام در بام تهران!

 

برخلاف اردوهای پیشین پرسپولیس در هتل اسپیناس، برنامه جلسه آنالیز، برنامه روابط عمومی باشگاه و صرف شام در طبقه سیزدهم هتل انجام شد. جایی که بی‌شباهت به بام تهران نبود و پرسپولیسی‌ها در زمان صرف شام ، منظره‌ای زیبا از شهر تهران را شاهد بودند. در اردوهای پیشین اعضای تیم پس از برگزاری جلسات برای صرف شام به طبقه دوم هتل می‌رفتند اما با هماهنگی‌های انجام شده، این بار شام در شرایطی بسیار مناسب در طیقه سیزدهم سرو شد.

 

تیاگو برنامه خود را چک کرد

 

تیاگو فراگا، هافبک برزیلی پرسپولیس که قرار است در تعطیلی لیگ، سفری چند روزه را به کشورش داشته باشد، امشب و در حاشیه اردو، برنامه‌های خود را با کاشانی چک کرد. تیاگو مدتی را با سرپرست باشگاه گفت و گو می‌کرد که بخشی از این صحبت‌ها به سفر وی به برزیل مربوط بود.

 

سعید حلافی در بین پرسپولیسی‌ها

 

در حالی که حلافی در لیست 18 نفره پرسپولیس در برابر پاس حضور نداشت با لباس شخصی به هتل آمده بود و دقایقی را با علی دایی صحبت کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.zamzarweb.com


با سلام خدمت شما دوست عزیز
در صورت تمایل برای افزایش بازدید میتوانید با انتخاب یکی از لینکهای زیر سایت خود را ثبت کنید
http://www.zamzarweb.com/links.html
قرار دادن لینک سایت خود در فهرست آدرس سایت ها
(نمایش لینک شما تنها در سایت زمزار وب)
http://www.zamzarweb.com/linkbox
قرار دادن لینک سایت خود در لینک باکس سایت
(نمایش لینک شمادر سایتهای عضو)
http://www.link.zamzarweb.com/links.php
سیستم تبادل لینک

زمزار وب – بزرگترین سایت فارسی زبان

با تشکر
مدیریت سایت زمزار وب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد