مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

همه اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط

مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر آخرین اخبار و حواشی پیرامون باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته به روایت مرجع خبری ... کم شدن پاداش تحت تاثیر اعتراض‌ها اعتراض نوروزی، شکوری و مولایی به مبلغ پاداش‌ها باعث شد که کسی به خودروی 206 که باشگاه قول داده بود فکر نکند. ظاهرا بعد از بررسی نوع پاداش قرار بود به نفرات اصلی یک خودروی 206 داده شود اما مشخص نشد به چه دلیلی خودروی 206 به 12 میلیون تومان تبدیل شد. این درحالی است که پایین‌ترین مدل خودروی 206 در حال حاضر چیزی حدود 15 میلیون تومان است که با 12 میلیون فاصله دارد اما تبدیل آن خودرو به 12 میلیون تومان هیچ اعتراضی را به‌دنبال نداشت.


 

بلیت بگیرید، بروید تهران!
نتایج تست آمادگی جسمانی بازیکنان پرسپولیس اصلا رضایت سرمربی این تیم را جلب نکرد تا او در اردوی کیش تمرین‌های ویژه و فشرده‌ای را برای بازیکنان این تیم در نظر بگیرد که همین موضوع باعث اعتراض سرخ پوشان شده است.

 

 

از طرفی بازیکنان پرسپولیس از تمرین‌های فشرده بدنسازی در کیش ناراضی هستند و چند بار از طریق دستیاران علی دایی اعتراض خود را به گوش سرمربی رسانده‌اند که تمرین‌ها باعث خستگی مفرط‌شان شده است. علی دایی با آگاهی از نارضایتی بازیکنان تیمش در صحبتی که در جریان تمرین با آنها داشته، گفته به دلیل ناآماده بودن بدن‌هایشان باید تمرین‌های ویژه بدنسازی انجام دهند. طبق گفته علی دایی هر بازیکنی که از انجام تمرین‌ها ناراضی است می‌تواند بلیت بازگشت به تهران را بگیرد و از اردو خارج شود.گفتنی است بعد از این صحبت‌های علی دایی بازیکنان ترجیح دادند دیگر به تمرین‌های سنگین اعتراض نکنند.


این خبر در حالی منتشر می‌شود که محمدرضا مولایی مصرانه می‌گوید نتایج تست بازیکنان پرسپولیس نسبت به تست‌های قبلی بسیار بهتر بوده و همه بازیکنان رکوردهای قبلی خود را زده‌اند. حتی مولایی روز گذشته اعلام کرد نتایج تست چربی بازیکنان پرسپولیس هم نشان می‌دهد آنها در شرایط خوب بدنی به‌سر می‌برند.
 


چهارشنبه، گرم‌ترین روز کیش با 98 درصد رطوبت!
روز گذشته یکی از خبرگزاری‌ها نوشت: «تمرین‌های فشرده و سنگین تیم پرسپولیس در جزیره کیش باعث شده تعدادی از بازیکنان این تیم پس از پایان آخرین تمرین از شدت خستگی از حال بروند. علی دایی که از شرایط آمادگی بازیکنان تیمش اصلا راضی نیست تمرین‌های فشرده‌ای را برای آنها در اردوی کیش در نظر گرفت. ظاهرا بعد از پایان آخرین تمرین سرخ پوشان در جزیره کیش تعدادی از آنها که نتوانسته بودند فشار تمرین‌ها را تحمل کنند به دلیل ضعف بدنی از حال رفتند که این موضوع نارضایتی علی دایی را به دنبال داشت.»هرچند طبیعی است که این خبر را بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس تایید کنند اما دیروز اعلام شد رطوبت هوای کیش دیروز به 98 درصد رسیده که این در نوع خود خیره‌کننده بود. در ضمن دیروز گرم‌ترین روز کیش در طی مدت حضور پرسپولیسی‌ها در این جزیره بود.


مصدومیت حقیقی برطرف شد
علیرضا حقیقی دروازه‌بان پرسپولیس که به همراه تیم ملی در رقابت‌های غرب آسیا حضور یافته با رفع مصدومیت خود، به تمرین‌های گروهی تیم ملی اضافه شد. حقیقی طی تماسی که با یحیوی مربی گلرهای پرسپولیس داشت اعلام کرد مصدومیتش برطرف شده و از روز دوشنبه به تمرین‌های گروهی تیم ملی اضافه شده است. گفتنی است؛ حقیقی پیش از اردوی تیم ملی دچار مصدومیت از ناحیه کشاله ران شده بود.

 
رضایی و نوروزی شنبه پا به توپ می‌شوند
غلامرضا رضایی و هادی نوروزی صبح دیروز به صورت اختصاصی در کنار سواحل خلیج فارس تمرین کردند. با اعلام پزشک پرسپولیس وضعیت رضایی و نوروزی در شرایط ایده‌‌آلی است و آنها تمرین‌های اختصاصی خود را دنبال می‌کنند. این 2 بازیکن صبح دیروز به مدت 60 دقیقه در کنار سواحل خلیج فارس به تمرین‌های استقامتی و اختصاصی پرداختند. نوروزی و رضایی امروز صبح هم تمرین‌های خود را ادامه می‌دهند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید از روز شنبه هفته آینده در تهران پا به توپ خواهند شد. بعدازظهر دیروز اما از نوروزی و رضایی تست گرفته شد و نشانه‌های مثبتی از بهبودی آنها دیده شد. با این‌حال از روز گذشته برای این دو بازیکن سه نوبت تمرین مجزا در نظر گرفته شده است. این دو مصدوم پرسپولیس که اتفاقا دایی به بازگشت آنها حساسیت خاصی نشان می‌دهد، صبح‌ها در ساحل می‌دوند، بعدازظهرها در اتاق محل اقامت‌شان حرکات تعادلی انجام می‌دهند و عصرها در زمین چمن تمرین‌هایشان را دنبال می‌کنند.

 


جلسه کاشانی و کادر فنی در هتل شایگان
حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس ساعتی پس از ورودش به کیش با علی دایی دیدار و صحبت کرد. وی سپس در کافی‌شاپ هتل شایگان در کنار علیرضا محمد، کریم باقری، برادران شیری، هادی نوروزی، مازیار زارع و غلامرضا رضایی نشست و با آنها صحبت کرد.بالاخره جلسه دایی و کاشانی بعدازظهر دیروز در هتل شایگان انجام شد و همه اعضای کادر فنی به‌علاوه خوردبین و رسایی در کنار دایی و کاشانی پیرامون مسائل مختلف صحبت کردند. در این جلسه 90 دقیقه‌ای در مورد وضعیت آرفی، اردوی کیش، بازی مقابل ملوان، دربی 69 و جذب بازیکنان خارجی بحث و گفت‌وگو شد.

 


بخیه‌های رحمان را کشیدند
رحمان احمدی که در بازی با شهرداری از ناحیه صورت دچار مصدومیت شد و بلافاصله بعد از 12 بخیه که به صورتش زد تا روز سه‌شنبه گذشته با پانسمانی که انجام داده بود تمرین می‌کرد اما از آن روز دکتر زرینه بخیه‌های صورت او را کشید و اجازه تمرین بدون پانسمان را داد تا دروازه‌بان پرسپولیس با اطمینان خاطر بیشتر درون دروازه بایستد.

 


کریم با هیچ‌کس حرف نمی‌زند
با وجود سپری شدن یک هفته از دیدار شهرداری- پرسپولیس و اتفاقاتش کریم باقری هرگز حاضر نیست درباره اتفاقات آن مسابقه صحبت کند. کریم باقری در کیش به تمام درخواست‌ها برای انجام مصاحبه پاسخ منفی می‌دهد و در این میان بین رسانه‌های تصویری و نوشتاری هم تفاوت قایل نمی شود. نکته جالب اینکه باقری درخواست خبرنگار سایت پرسپولیس برای انجام گفت‌وگو را هم رد کرده است.

 


درخواست تیاگو از دایی
محمدرضا مولایی بدنساز پرسپولیس صبح دیروز و قبل از شروع تمرین‌های تیم از تیاگو فراگا تست گرفت تا میزان آمادگی او را بسنجد. ظاهرا مولایی از شرایط بدنی تیاگو راضی بوده، ضمن اینکه قرار است از این بازیکن هم تست چربی گرفته شود. همچنین تیاگو که به خاطر غیبت سه چهار روزه‌اش باید هفته آینده به کمیته انضباطی برود در صحبت خصوصی با دایی از او خواسته واسطه شود و اجازه ندهد جریمه سنگینی شامل حالش شود. دایی هم به او گفته در جلسه با کاشانی در این‌باره صحبت خواهد کرد.

 


پیروزی امیدها و نونهالان پرسپولیس
تیم‌های نونهالان و امید پرسپولیس در بازی‌های دوستانه خود موفق به شکست حریفان‌شان شدند. نونهالان پرسپولیس موفق شد داماش را با نتیجه 3-2 از پیش رو بردارد و امیدهای سرخپوش نیز در یک بازی پر گل امیدهای سایپا را 5-2 مغلوب کردند. این بازی در چارچوب یک تورنمنت چهارجانبه برگزار شد.

 


پخش زنده بازی فوتسال پرسپولیس از تلویزیون
تیم فوتسال پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال امروز در اصفهان رو در روی تیم فیروز صفه قرار می‌گیرد. نکته جالب اینکه این مسابقه از شبکه سوم سیما به‌صورت مستقیم پخش خواهد شد. در این بازی پرسپولیسی‌ها رضا نوراللهی دروازه‌بان‌شان را به‌خاطر دریافت سه کارت زرد در بازی‌های گذشته در اختیار نخواهند داشت.اعضای تیم فوتسال پرسپولیس شب گذشته ساعت 20:45 به‌طرف اصفهان پرواز کردند و امشب ساعت 19 به تهران برمی‌گردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد