مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

«ژرژ‌با» با کارنامه‌ای دندانگیر

همه چیز از مهاجم ساحل عاجی مورد نظر پرسپولیس

http://www.perspolisnews.com/images/tumb/89/other5/ba.jpgمرجع خبری پرسپولیس : ژرژ با (Georges Ba) نام آخرین گزینه باشگاه پرسپولیس برای حل مشکلات خط حمله این تیم است که برای دادن تست به تمرین این تیم فراخوانده شد.


«ژرژ ‌با» سی و یک ساله که متولد بیست و چهارم ژانویه 1979 است در شهر Abidjan, Cote dIvrie به دنیا آمده است این بازیکن 190 سانتی‌متری که آخرین بار با شماره 9 در باشگاه Ac Ajaccio فرانسه توپ می‌زد فوتبال حرفه‌ای‌‌اش را سال 2003-2002 در باشگاه Besancom ساحل عاج شروع کرد و در 32 بازی 15 گل به ثمر رساند.


ژرژ با در فصل 2005 تا 2003 به OGC Nice فرانسه پیوست و در 21 بازی 14 گل زد. ژرژ که شروع خوبی در لیگ فرانسه داشت، پس از این به باشگاه Montpellier پیوست و در 23 بازی، 17 گل زد. Le mans فرانسه باشگاه بعدی ژرژ بود و او در 25 بازی، 17 گل به ثمر رساند. باشگاه Troys فرانسه آخرین باشگاه ژرژ در این کشور بود او موفق شد در 27 بازی، 16 گل برای این تیم به ثمر برساند.

 

سال 2007 بود که جورج‌با از فوتبال فرانسه راهی یک باشگاه از رژیم اشغالگر قدس به نام Maccabi Netanya شد و در 24 بازی، 13 گل به ثمر رساند. جورج در سال 2008 به باشگاه G illingh am انگلیس پیوست و در 26 بازی که در لیگ برتر حضور داشت، توانست 19 گل به ثمر برساند. بازگشت جورج‌با به فوتبال رژیم اشغالگر قدس نقطه تاریک کارنامه این بازیکن ساحل عاجی محسوب می‌شود. هر چند جورج‌با در بازگشت به لیگ باشگاه Maccabi Netanya توانست در 23 بازی 15 گل به ثمر برساند ولی این شروع افت فوتبال جورج‌با بود. این بازیکن پس از حضور در لیگ رژیم اشغالگر قدس از تیم ملی کشورش خط خورد و به همین دلیل بود که برای فصل 2010 – 2009 بار دیگر به باشگاه دسته دومی Ac Ajaccio فرانسه پیوست و در 24 بازی، 18 گل به ثمر رساند.


ژرژ ‌با در پایان بازی‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های فرانسه از باشگاه Ac Ajaccio جدا شد و برای فصل 2011-2010 نتوانست با هیچ باشگاهی قرارداد ببندد. ژرژ ‌با از سال 2002 تا 2010 به طور متناوب به تیم ملی ساحل عاج دعوت شده و در 17 بازی که برای تیم ملی کشورش انجام داده، 10 گل به ثمر رسانده است.


نکته عجیبی که در مورد ژرژ با وجود دارد این است که به‌رغم اطلاعات منتشره او 29 ساله نیست و با توجه به سال تولدش 1979، این بازیکن ساحل عاجی 31 ساله است.


حضور ژرژ در لیگ رژیم اشغالگر قدس به‌رغم بیلان خوب بازیگری این بازیکن، نقطه تاریکی در رزومه او محسوب می‌شود. اگر این مورد را از کارنامه جورج‌با فاکتور بگیریم، عملکرد او و آمار گلزنی‌اش قابل توجه است و بدون شک اگر جورج‌با در شرایط ایده‌آل باشد می‌تواند به مهره خوبی برای سرخ‌ها تبدیل شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
farzad چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ

chera az khodet amar dar miary? too lige bartar bazi nakarde too leads lige yek bazy karde kollan ham 4ta bazi karde too englis.too wikipedia ham esmesh hast

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد