مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

زرینه : بهتر است نوروزی و رضایی در ترکیب ثابت نباشند

مرجع خبری پرسپولیس : رضایی و نوروزی روز پنجشنبه برای اولین‌بار به طور کامل با تیم تمرین کردند و کارشان هم خیلی خوب بود. خوشبختانه این دو بازیکن وضعیت خوبی دارند. ما باید شرایط آنها را در تمرین روز شنبه بررسی کنیم تا ببینیم نوروزی و رضایی چه وضعیتی برای دیدار با ملوان خواهند داشت.

 

غلامرضا رضایی و هادی نوروزی دو بازیکن مصدوم پرسپولیس رفته به رفته به شرایط بازی نزدیک می‌شوند و شاید علی دایی از این دو بازیکن در دیدار مقابل ملوان استفاده کند. البته پزشک پرسپولیس معتقد است که در مورد این دو بازیکن نباید ریسک  کرد، خصوصا در شرایطی که پرسپولیس بعد از بازی با ملوان باید به مصاف به استقلال برود.

 

فرید زرینه درباره وضعیت دو مهاجم پرسپولیس می‌گوید:

 

«رضایی و نوروزی روز پنجشنبه برای اولین‌بار به طور کامل با تیم تمرین کردند و کارشان هم خیلی خوب بود. خوشبختانه این دو بازیکن وضعیت خوبی  دارند. ما باید شرایط آنها را در تمرین روز شنبه بررسی کنیم تا ببینیم نوروزی و رضایی چه وضعیتی برای دیدار با ملوان خواهند داشت.»

 

زرینه در پاسخ به این سوال که بهتر نیست این دو بازیکن مقابل ملوان به میدان نروند؟ تأکید می‌کند:«بهتر است که آنها در این مسابقه در ترکیب ثابت پرسپولیس نباشند،‌ خصوصا رضایی که مصدومیت سخت‌تری داشت. البته آنها می‌توانند در بازی با ملوان به عنوان یار ذخیره بازی کنند تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند ولی معتقدند نباید در آستانه بازی با استقلال ریسک کرد. با این حال نظر آقای دایی هم مهم است.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد