مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

عمادرضا فقط برای پرسپولیس رضایتنامه می گیرد

مرجع خبری پرسپولیس : تا پایان داستان سرخپوش شدن عماد رضا، به زمانی بیش از یک هفته نیاز نیست و البته سکوت امروز پرسپولیسی‌ها هم ربطی به «نشد»های این ماجرا ندارد.

 

باشگاه پرسپولیس از همان اول برنامه‌اش این بود که در خفا مذاکره کند و خیلی هم به این موضوع نپردازد تا نه دیگر باشگاه‌ها را رقیب خود ببیند و نه اینکه فرصت بازارگرمی به بازیکن عراقی بدهد.

 

حال آنکه شاهین خیلی زودتر از پرسپولیس مذاکره با عمادرضا را شروع کرده. حتی این شایعه در بوشهر پیچید که شاهین با پیشنهاد 700 میلیون تومانی عمادرضا موافقت کرده و فقط مانده بحث بر سر پیشنهاد دیگر او که خواسته حداقل نیمی از مبلغ قراردادش را موقع امضا بگیرد.

 

از سوی دیگر مدیرعامل شاهین مدعی شده که مذاکره‌اش با مهاجم عراقی به بحث مالی نرسیده و منتظر است برای ادامه مذاکره‌ها، عمادرضا به ایران بیاید. برخلاف تصور او اما شانس پرسپولیس خیلی بیشتر است چرا که موافقت شخصی عمادرضا را هم دارد.

 

از طرفی این بازیکن پذیرفته که پول صدور رضایتنامه‌اش را خودش به الزمالک مصر بپردازد و در عوض در پرسپولیس بازی کند اما خب تیم بوشهری را هم ناامید نکرده و تصمیم را گذاشته برای چند روز دیگر که به ایران آمد؛ هر چند که تا اینجای کار، انتخابش پرسپولیس است.

 

عمادرضا البته فعلا چند روزی است که در اردوی تیم ملی عراق در اربیل حضور دارد تا خودش را برای بازی دوستانه فردا با قطر آماده کند اما بعد از آن روز چهارشنبه به ایران می‌آید تا مذاکره نهایی‌اش با پرسپولیس را به صورت حضوری انجام دهد.

 

حالا دیگر همه چیز به عهده پرسپولیس است. آنها خواسته بودند که بازیکن عراقی با گرفتن رضایتنامه، اول برادری‌اش را ثابت کند و حالا که او این درخواست را پذیرفته باید دید مذاکره‌ها بر سر امضای قرارداد چند ماهه تا پایان فصل چطور پیش می‌رود و عمادرضا بالاخره به پرسپولیس خواهد رسید یا نه. حال آنکه از سوی دیگر، بوشهری‌ها هم به واسطه احمد آل نعمه به تلاش برای جلب رضایت مهاجم ملی‌پوش عراقی مشغول هستند و البته امیدوار.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد