مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

اظهارات خصمانه عنایت موجب خشم هواداران پرسپولیس

مردم از قضاوت رضایت دارند!/قضاوت مرادی تودهنی به مخالفان بود/ کمک داور محروم نمی شود


مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته داوران گفت: پس از بازبینی صحنه گل پرسپولیس به استقلال این نتیجه رسیدیم که اگر مرتضی کریمی، کمک داور مسابقه، پرچم نمی زد، بهتر بود.


مسعود عنایت  گفت: می گویند در آن صحنه بازیکن پرسپولیس چند سانتیمتر در موقعیت آفساید قرار داشته اما به عقیده من بهتر می بود که کمک داور پرچم نمی زد. در اینگونه مواقع کمک داوران باید دستور به ادامه بازی دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا محرومیتی برای مرتضی کریمی ، کمک داور مسابقه، در نظر خواهد گرفت ، گفت: محرومیت شامل داوران و کمک داورانی می شود که اشتباه فاحش داشته باشند در صورتی که اشتباه صورت گرفته، آشکارا نبوده و واقعا تشخیص اینکه آن صحنه آفساید بوده یا نه ، دشوار بوده است.

 

از قضاوت مسعود مرادی در این بازی راضی هستم.او بهترین داور در بین داوران ایرانی بود که تا به حال داربی را سوت زده اند. هیچ کدام از آنها مثل مرادی موفق نبوده اند.هرچند آنها هم در داربی قضاوت های خوبی را انجام داده اند اما در داربی 69 مرادی به خوبی از تجربه اش استفاده کرد و هیجان بازی را از بین نبرد.در آخر بازی هم که رضایت مردمی وجود داشت و برخوردهای خشنی دیده نشد.

 

رئیس کمیته داوران در خصوص اظهارات دایی مبنی بر اینکه مشکلات مالی او با فدراسیون فوتبال باعث شده تا آنها تعمدا داوری را انتخاب کنند که علیه پرسپولیس قضاوت کند، گفت: از نظر من این یک تهمت است. چرا که اختلاف نظر دایی با فدراسیون فوتبال هیچ ارتباطی با من ندارد. من به عنوان رئیس کمیته داوران هرگز این کار زشت را انجام نمی دهم.

مسعود عنایت در پایان در خصوص اظهار نظر کارشناسان مبنی بر اینکه گل پرسپولیس صحیح بوده، گفت: شما از کدام کارشناس حرف می زنید؟ همان هایی که گفته بودند مسعود مرادی از عهده قضاوت این دیدار برنمی آید؟ قضاوت مرادی تودهنی محکمی بود به تمام منتقدان و از نظر من تنها اشتباه این داور، همان صحنه گل پرسپولیس بود و در مجموع قضاوت خوبی را از او شاهد بودیم
نظرات 1 + ارسال نظر
شبکه خبری باشگاه پرسپولیس پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ب.ظ http://perspolisi20.vcp.ir/

سلام دوست عزیز اومدم تا شما رو به شبکه خبری باشگاه پرسپولیس دعوت کنم
امیدوارم که با حضورت ما رو خوشحال کنی
در ضمن حتما عضو شو تا در کنار هم مشوقی خوبی برای تیم محبوبمون باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد