مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مصاحبه شیث رضایی امیدها برای بازگشت وی را زنده کرد

مرجع خبری پرسپولیس : پس از اینکه علی دایی تصمیم به کنارگذاشتن شیث رضایی از ترکیب پرسپولیس گرفت خیلی‌ها در انتظار مصاحبه جنجالی این بازیکن بودند ولی کاپیتان دوم پرسپولیس با صحبت های خود، شانسش را برای بازگشت به پرسپولیس بیشتر کرد.

 

محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس هم امیدوار است که شیث به پرسپولیس برگردد.خوردبین در پاسخ به این سوال که آیا مشکل رضایی حل خواهد شد می‌گوید: فعلا هیچ چیز مشخص نیست، قرار است جلساتی در باشگاه برگزار شود تا تصمیم نهایی گرفته شود.

خوردبین در پاسخ به این سوال که با توجه به مصاحبه شیث، احتمال بازگشت او به پرسپولیس وجود دارد تأکید می‌کند: به هر حال حرف‌های مدنظر مسئولان باشگاه و سرمربی خواهد بود. احتمال رضایی وجود دارد و امیدوارم همه چیز حل شود.

 

 

علی دایی صراحتا اعلام کرده با توجه به مشکلات فنی و حاشیه های شیث رضایی هیچ نیازی به  این بازیکن ندارد و  اجازه نمی‌دهد وی پرسپولیس را همراهی کند اما مسئولان باشگاه امیدوارند بتوانند با پادرمیانی زمینه بخشش رضایی را فراهم آورند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پرسپولیسس(نظر خصوصی) دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ق.ظ http://www.speedyshare.com/files/24856996/_.exe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد