مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

رضایی: شاید با تیم امید به گوانگجو نروم

من، رحتمی و حسینی هنوز با تیم هماهنگ نشده‌ایم

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر با تیم ملی امید تمرین می‌کنم اما هنوز اعزامم به گوانگجو قطعی نیست.

 

غلامرضا رضایی پیش از آغاز مراسم بدرقه این تیم به گوانگجو در جمع خبرنگاران گفت: شرایط تیم امید خوب است و بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای در این تیم حضور دارند اما مشکل اصلی عدم هماهنگی من با سایر بازیکنان است.

 

وی ادامه داد: من، مهدی رحمتی و جلال حسینی فقط 2 جلسه است که با تیم امید تمرین می‌کنیم و با آنها به طور کامل هماهنگ نشده‌ایم.

 

رضایی در مورد موافقت پرسپولیس با اعزام او به گوانگجو گفت: در حال حاضر با تیم تمرین می‌کنم اما هنوز نمی‌دانم که امشب همراه تیم اعزام خواهم شد یا نه چون حرف‌هایی شنیده‌ام که امکان دارد من امشب همراه تیم نروم. با این حال باشگاه پرسپولیس موافقت کرد و اکنون من با تیم امید در حال تمرین هستم.

 

وی ادامه داد: اگر همراه تیم امید بروم امکان دارد 2 یا 3 بازی پرسپولیس در لیگ برتر از دست بدهم. مسابقاتی که برای تیم ما بسیار حساس و مهم است. با این حال امیدوارم بازیکنانی که جایگزین من می‌شوند آنقدر خوب کار کنند که تیم پرسپولیس برنده شود. من نگران جایگاهم در پرسپولیس نیستم بلکه دوست دارم این تیم موفق شود.

 

مهاجم تیم امید در مورد وضعیت این تیم گفت: تیم شرایط خوبی دارد و امیدوارم طلسم شکنی‌ کرده و مقامی در شان فوتبال ایران در آسیا کسب کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
xosmat چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ http://mony5.mihanblog.com

salam chetori?
man karim bageri ro khili doss daram
age vagt kardi ye sar be ma bezan

www.mony5.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد