مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

داور هم نتوانست استقلال را بالا بکشد / سه امتیاز کثیف دیگر

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال استقلال جهت صعود با تفاضل گل در جدول رده بندی نیز مشکلی نخواهد داشت و هرگاه برای صعود با کمبود گل مواجه شود می تواند روی ضربات پنالتی حساب کند و تنها کاری که باید انجام دهد حفظ گل های زده است.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس طی یکی از مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر عصر امروز تیم های استقلال تهران و شاهین بوشهر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که تیم استقلال موفق شد با دو ضربه پنالتی حریف خود را مغلوب سازد.

پنالتی دوم استقلال در حالی بدست آمد که لحظاتی قبل درون محوطه جریمه استقلال دسوزا مدافع این تیم با کفش خود به سر مهاجم شاهین کوبید اما داور حتی از اعلام ضربه غیرمستقیم نیز خودداری کرد تا یک دقیقه بعد در محوطه جریمه مقابل برای استقلال پنالتی دوم را اعلام کند.

 

 

در بین دو نیمه مسابقه مدیرعامل باشگاه شاهین سعی داشت تیم خود را از زمین بیرون بکشد که حواشی بسیاری را ایجاد کرد اما در نهایت شاهینی ها نیمه دوم را هم به میدان آمده و تنها توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند و بازی با نتیجه دو بر یک به سود استقلال خاتمه یافت .

 

در پایان مسابقه آمار عجیب 10 موقعیت گل برای شاهین و سه موقعیت برای استقلال به ثبت رسید که نشان داد آبی پوشان در ورزشگاه آزادی هیچ حرفی برای گفتند نداشتند.

 

نکته جالب دیگر این جا بود که در نیمه دوم پرویز مظلومی سرمربی استقلال برای حفظ یک گل پیش افتاده از تیم چهاردهم جدول هرچه مدافع روی نیمکت داشت از جمله بیژن کوشکی راهی میدان کرد اما خیابانی گزارشگر مسابقه پرسپولیس برابر ذوب آهن از دفاع این تیم برای دو گل پیش افتادن برابر تیم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا انتقاد کرده و یاد و خاطره پرسپولیس دهه شصت را زنده نگه داشته بود!

 

 

استقلال با این برد 27 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر  نسبت به پرسپولیس در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.


البته در پایان ذکر این نکته نیز خدمت مخاطبان فراموش نشود که همواره اشتباهات داوری جزئی از داوری است.
نظرات 1 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ

انگار که به داور محترم گفته بودن اگه حضرات آبی از کنار محوطه جریمه هم رد شدن شما ژنالتی اعلام کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد