مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

ملاقات مهم باقری با کاشانی در دفتر باشگاه

کریم امروز خداحافظـــی می کند؟!
مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان پرسپولیس تا ساعاتی دیگر برای مشخص شدن تکلیفش با سرپرست باشگاه ملاقات می‌کند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ کریم باقری که پنج روزی است در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی‌کند ساعت 13 امروز دردفتر باشگاه حضور پیدا می‌کند تا با حبیب کاشانی در مورد آینده‌اش صحبت کند.


سایت باشگاه پرسپولیس چند روز قبل اعلام کرد دلیل غیبت باقری در تمرینات،بیماری مادرش بوده و او از باشگاه مرخصی گرفته است اما محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس در برنامه تلویزیونی نود از ناراحتی باقری به خاطر نیمکت‌نشینی خبر داد.


به گفته خوردبین،باقری در بازگشت از گیلان به یکی از بازیکنان تیم گفته بود که دیگر در تمرینات شرکت نمی‌کند.


باقری در حالی امروز به ملاقات کاشانی می‌رود که برخی از رسانه‌ها از احتمال جدایی و خداحافظی او از پرسپولیس و فوتبال خبر داده‌اند. از طرفی جلسه امروز کریم باقری با حبیب کاشانی از این موضوع حکایت می‌کند که دلیل غیبت کاپیتان پرسپولیس در تمرینات،صرفا بیماری مادرش نبوده زیرا اگر او به این خاطر مرخصی گرفته بود،هم اکنون نیازی به ملاقات با سرپرست باشگاه در مورد آینده‌اش نداشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام. از وبلاگ شما بازدید کرده و از مطالب آن استفاده بردم. لطفاً از وبلاگ من که به اطلاع رسانی درباره مسابقات اینترنتی اختصاص یافته بازدید نمائید و نظر خود را بیان نمائید.
با تشکر
gioco.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد