مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

شیث مقابل سپاهان به میدان میرود؟!

شاید سپهر هم به سپاهان نرسید
مرجع خبری پرسپولیس: پس از محرومیت از حضور در تمرینات تیم امید پرسپولیس حالا به نظر می رسد علی دایی برنامه های جدیدی برای شیث رضایی در نظر گرفته است.


با نظر مستقیم دایی از این پس شیث رضایی باید 3 روز در هفته در مجموعه درفشی فر بدنسازی کند. یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه سه روزی است که دایی برای تمرینات بدنسازی شیث در نظر گرفته است.

 

با این تفاسیر دو برداشت می توان از این حرکت دایی داشت، اینکه یا دایی چشم به بازگشت شیث به ترکیب پرسپولیس دارد یا اینکه می خواهد شیث را اذیت کند و صبح زود از خواب بیدارش کند.

 

شیث رضایی همراه با محمد رضا مولایی باید این 3 روز را در ورزشگاه درفشی فر بدنسازی کند.


گفتنی است؛ سپهر حیدری به احتمال زیاد به دلیل مصدومیت بازی فردای تیمش برابر سپاهانرا از دست خواهد داد. این در حالی است که سکوبرت مدافع جدید سرخپوشان هم چند روزی است به دلیل مصدومیت به طور انفرادی با دکتر زرینه پزشک تیم تمرین می کند.


علیرضا نورمحمدی مدافع سرخپوشان هم در بازی با مس به دلیل دریافت کارت قرمز نمی تواند سرخپوشان را در بازی فردا همراهی کندحمیدرضا علی عسگر هم تازه از سفر گوانگجو به دلیل همراهی تیم ملی امید برگشته است و احتمال حضورش در مقابل سپاهان بسیار کم است.

 

باید دید ایا دایی که چند بازیکن ثابت خود را در بازی مقابل سپاهان نخواهد داشت. به مدافع اخراجی خود یعنی شیث رضایی میدان خواهد داد یا نه؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد