مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مسابقه فوتبال پرسپولیس و سپاهان "غیر قانونی " برگزار شد

مرجع خبری پرسپولیس : مدیر کل دفتر بررسی آلودگی هوا سازمان محیط زیست با اعلام اعتراض سازمان محیط زیست به استانداری تهران درباره برپایی مسابقه فوتبال روز گذشته پرسپولیس و سپاهان گفت: مسابقه فوتبال پرسپولیس و سپاهان "غیر قانونی " برگزار شد.

 

جواد جمالی با اشاره به این‌که مصوبات کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا قانونی است و به منظور کاهش آلودگی هوای شهر تهران صورت گرفته است، گفت: یکی از این مصوبات عدم برگزاری مسابقات ورزشی و تعطیل شدن زنگ ورزش در مدارس بوده است.

 

وی در ادامه افزود: این مصوبه به دلیل حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از افزایش آلودگی هوا بوده است.

 

مدیر کل دفتر بررسی آلودگی هوای سازمان محیط زیست با تأکید بر این‌که کاهش آلودگی هوای شهر تهران نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی است، تصریح کرد: علی‌رغم این‌که طبق مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران قرار بود هیچ فعالیت ورزشی در این مدت صورت نگیرد، اما روز گذشته (دوشنبه) شاهد برگزاری مسابقه فوتبال در تهران بوده‌ایم.

 

وی افزود: به عنوان عضو کمیته اضطرار آلودگی هوا نسبت به این مسئله اعتراض کرده‌ام و طی نامه‌ای این مسئله را به استانداری اطلاع داده‌ام.

 

جمالی با تأکید بر این‌که برگزاری مسابقه فوتبال در روز گذشته، خلاف مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا بوده است، گفت: نمی‌شود که یک فردی یا یک مدیر از بخش فوتبال به جای کمیته اضطرار آلودگی هوا تصمیم‌گیری کند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولان تربیت بدنی از این موضوع مطلع بوده‌اند، بیان کرد: در کمیته اضطرار رئیس تربیت بدنی استان حضور داشته و با این مسئله موافقت کرده که هرگونه فعالیت ورزشی ممنوع است به طوری‌که حتی ساعات ورزش مدارس نیز تعطیل شده است.

 

مدیر کل دفتر بررسی آلودگی هوا سازمان محیط زیست افزود: این خلاف مصوبه کمیته بوده است. ما تذکرات را داده‌ایم و روز گذشته نیز نامه‌ای را در این زمینه به استاندار ارسال و اعتراض خود را اعلام کرده‌‌ایم.

 

جمالی ادامه داد: ما نقش نظارتی داریم اجرا با ما نیست؛ لذا نظارت و کنترل می‌کنیم و بر اساس وظیفه و توان نظارتی سازمان محیط زیست این اعتراض صورت گرفته است.

 

وی در ادامه تأکید کرد: سازمان محیط زیست مخالفت خود را در این زمینه به صورت کتبی اعلام کرده ‌است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد