مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

عبداللهی: دایی می‌خواست از پاسخگویی به هواداران فرار کند

حکم جدید کمیته انضباطی:دایی مصاحبه نکند هم تخلف کرده
مرجع خبری پرسپولیس : دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست برابر سپاهان به دنبال راهی برای فرار از پاسخگویی به هواداران بود، گفت: دایی برای پاسخگو نبودن به خبرنگاران بهانه می‌خواست که ممنوع المصاحبه شدنش مستمسک خوبی دست ایشان داد.

 

حسین عبداللهی ضمن بیان این مطلب در خصوص اینکه علی دایی پس از دیدار با سپاهان عنوان کرد تا زمانی که کمیته انضباطی دلایل ممنوع المصاحبه بودن خود و محروم شدن ازحق طبیعی اش را اعلام نکند حاضر به پاسخگویی به خبرنگاران نیست، اظهار داشت: چنین اظهار نظری از سوی دایی منطقی نیست چرا که دلایل محرومیت را در رای دستور موقت اعلام کردیم ضمن اینکه درمسائل حقوقی عرف نیست که دلایل رای برای فرد محکوم توضیح و تفسیر شود.

 

وی اضافه کرد:

 


 

به اعتقاد رای لغو ممنوعیت از انجام مصاحبه بهانه خوبی بود تا سرمربی پرسپولیس پس از شکست سنگین مقابل سپاهان از پاسخگویی به تماشاگران و هواداران این تیم طفره برود و مستمسکی برای فرار از این شکست پیدا کنند.

 

عبداللهی با تاکید بر اینکه بخششی در مورد محدودیت انجام مصاحبه دایی در کار نبوده بلکه کمیته انضباطی در تصمیم جدید خود تنها رای دستور موقت ایشان را رفع اثر کرد، اظهار داشت: کمیته انضباطی با توجه به اظهار نظرهایی که داشت با محدودیت انجام مصاحبه روبرو شد و پس از 20 روز به دلیل همکاری و تمکین از رای کمیته، دستور موقت نسبت به ایشان رفع اثر شد و هیچگونه بخششی در این زمینه صورت نگرفته و این اشتباهی است که در اعلام رای انجام شده است.

 

دبیر کمیته انضباطی در مورد اینکه دایی اعلام کرده تا زمانیکه کمیته انضباطی دلایل ممنوع المصاحبه بودن ایشان را اعلام نکند حاضر به گفتگو با خبرنگاران نخواهد بود اظهار داشت: این مسئله هم خود به نوعی تخلف محسوب می شود. در آئین نامه برگزاری مسابقات و رابطه باشگاه ها تاکید شده مربیان پس از پایان مسابقه موظف هستند در محدوده تعیین شده حضور یابند و نسبت به مسائل فنی تیم خود اظهار نظر کنند و عدم حضور مربیان تخلف محسوب می شود و با محض اعلام سازمان لیگ، کمیته انضباطی به آن رسیدگی خواهد کرد.

 

وی در مورد اینکه دایی معتقد است هیچگونه اظهارنظری خارج از حیطه وچارچوب فوتبال انجام نداده و ممنوع المصاحبه شدن وی دلایل دیگری داشته است، یادآور شد: محض اطلاع دو مورد خطاب و عتاب ایشان مصداق اهانت و توهین به مجموعه فوتبال بود. اول موردی که ایشان بعد از بازی با نفت تهران عنوان کردند بچه پنج ساله بیشتر از داور مسابقه می فهمد که این حرف توهین به داوران بود و دوم اظهار نظری بود که خطاب به آقای کفاشیان داشتند و از ایشان خواستند تا به خاطر عملکرد ضعیفی که داشتند مثل ژاپنی ها "هاراگیری" کنند.

 

عبداللهی اضافه کرد: در مورد اظهار نظر در مورد داور مسابقه ایشان با این اظهار نظرشان داوران را زیر سئوال بردند و در مورد دوم ایشان توصیه به خودکشی کردند که از نظر مذهب ما امری مذموم و ناپسند است و متاسفانه این توصیه را در مقابل رسانه ها که میلیون ها نفر بیننده دارد، مطرح کردند که کمیته انضباطی را وادار به واکنش کرد. البته سازمان لیگ هم این موضوع را به ما گزارش کرده بود و موظف بودیم نسبت به آن واکنش متناسب داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد