مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

دایی با بازگشت شیث رضایی موافقت کرد

کشمکش سرانجام به پایان رسید

مرجع خبری پرسپولیس : با تأیید علی دایی، شیث رضایی از فردا در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند. شیث رضایی که به خواست علی دایی از تمرینات و ترکیب سرخ پوشان کنار گذاشته شده بود، از امروز (یکشنبه) به تمرینات پرسپولیس بازگشت.

 

جلسه بازیکنان، کادر فنی و حبیب کاشانی از ساعت 12:30 امروز الی 15:10 در مجموعه ورزشی درفشی‌فر برگزار شد.


در این جلسه که پیرامون اتفاقات اخیر باشگاه و 3 شکست پی در پی پرسپولیس در لیگ برتر برگزار شد ابتدا حبیب کاشانی برای بازیکنان صحبت کرد و سپس علی دایی، حسین عبدی و تعدادی از بازیکنان در خصوص مسائل مختلف نظرات خود را اعلام کردند.

 

 

در پایان این جلسه با تأیید علی دایی مقرر شد شیث رضایی از فردا در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت کند.

 


رسایی قائم مقام باشگاه پرسپولیس با تأیید این خبر گفت: با دستور دایی این بازیکن از فردا در تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد تا این پرونده بسته شود.

 

شیث رضایی امروز با حضور در ورزشگاه درفشی فر و شرکت در جلسه تیمی که حبیب کاشانی و سایر بازیکنان نیز شرکت داشتند، مدتی با علی دایی به گفت و گو پرداخت و پس از موافقت سرمربی پرسپولیس، در تمرینات پرسپولیس حضور یافت.

 

با این حساب شیث از این پس همچون گذشته به عنوان یکی از بازیکنان اصلی،‌ زیر نظر دایی و دستیارانش در تمرینات و رقابت‌های رسمی حاضر می‌شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ق.ظ

پرسپولیس ۰ - تراکتور سازی تبریز ۳

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد