مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

زرینه تشریح کرد: آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: مصدومیت هادی نوروزی برطرف شده است و این بازیکن در صورت صلاحدید کادر فنی، برای بازی در برابر تراکتورسازی آماده است.

 

درباره آخرین وضعیت مصدمان پرسپولیس، تصریح کرد: هادی نوروزی و سامان آقازمانی دو روز است که با تیم تمرین می­کنند و مصدومیت­هایشان به طور کامل برطرف شده است. نوروزی برای بازی هفته جاری در برابر تراکتورسازی نیز آماده است و در صورت تشخیص کادر فنی می­تواند به میدان برود.

 

وی درباره مصدومیت سکوبرت، مدافع مالیایی تیم فوتبال پرپسولیس با رد شایعات مربوط به این بازیکن، گفت: مشکل این بازیکن کشیدگی عضله است و این مصدومیت در تمرینات پرسپولیس به وجود آمده است. با این حال این مصدومیت به زودی برطرف می­شود و سکوبرت نیز آماده حضور در تمرینات گروهی می­شود.

 

زرینه به آسیب دیدگی رباط زانوی علیرضا نورمحمدی اشاره کرد و گقت: آقای نورمحمدی علاوه بر رباط زانو، مچ پایش نیز آسیب دیده است. کار درمان بر روی زانو و مچ ایشان ادامه دارد و پیش از سفر به تبریز از او تست می­گیریم تا تکلیف نهایی برای حضورش در برابر تراکتورسازی مشخص شود.

 

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت محمد پروین نیز خاطرنشان کرد: رباط پای آقای پروین پاره شده است و بر اساس نتایج آزمایش­ها این موضوع قطعی است. با این وجود با دو متخصص جراح زانو نیز هماهنگ شده است تا با معاینه وی، نظر نهایی را اعلام کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
parsa دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام خدمت دوستان عزیز در کنار مطالبی که درمورد زناشویی می خوانید می توانیدهمه چیز رو در مورد زناشویی و لوازم کاربردی وموارد دیگررا درسایت زیر مشاهده و اگردوست داشتید خریداری کنید درانتظار دیدارتان http://www.cyberworldcu.persiangig.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد