مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پرسپولیس امروز به تبریز می رود

زانوی پروین در ایران زیر تیغ می رود
مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس فردا(پنجشنبه) مقابل تراکتورسازی تبریز قرار می گیرد.

 

برخی اخبار سرخپوشان به شرح ذیل است:

 

* تمرین پرسپولیس امروز (چهارشنبه) رأس ساعت 14 و 30 دقیقه و پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

 

* اعضای کادر فنی قبل از شروع تمرین فیلم بازی پرسپولیس و پیکان را آنالیز خواهند کرد تا نقاط ضعف پرسپولیس را برای رویارویی با تراکتورسازی برطرف کنند.

 

 

 

 

 

* کاروان تیم پرسپولیس برای دیدار مقابل تراکتورسازی امروز(چهارشنبه) ساعت 16 و 30 دقیقه تهران به مقصد تبریز ترک خواهند کرد که اعضای کادرفنی این تیم تصمیم گرفتند 20 نفر از بازیکنان پرسپولیس را با خود به همراه ببرند.

 

* محمد پروین هافبک مصدوم پرسپولیس به زودی زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد. او که دچار پارگی رباط صلیبی شده است، امیدوار بود بدون جراحی مصدومیتش برطرف شود ولی این موضوع امکانپذیر نبود و زانو او قرار است تحت عمل جراحی قرار بگیرد. پروین برای جراحی قصد ندارد به خارج از ایران برود و زانویش را در ایران تحت عمل جراحی قرار خواهد داد.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ب.ظ

با سلام
وب جامعه دانشجویان ایران به تازگی اقدام به تبادل لینک کرده است در صورتی که مایل به تبادل لینک با این وب هستید لینک این وب را با نام ( جامعه دانشجویان ایران ) به آدرس ( www.jdir.tk و یا www.jdir.40s.ir ) در وب خود قرار داده سپس از طریق ( گفتگو ) یا ( تماس با ما ) مطلع کنید تا لینکتان را در قسمت دوستان قرار دهند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد