مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

محسن زمانی: افشاریان سرنوشت بازی را عوض کرد

مرجع خبری پرسپولیس : محسن زمانی داور بین‌المللی دهه‌های 40، 50 و 60 فوتبال کشورمان در خصوص قضاوت دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: خداداد افشاریان سرنوشت بازی را عوض کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، داور بین‌المللی کشورمان که چهار دیدار داربی تهران را بدون مشکل قضاوت کرده و کارنامه درخشانی را در دوران داوری خود دارد، در مورد قضاوت بازی تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار داشت: بنده به دلیل اینکه ناظر یک بازی از لیگ دسته اول باشگاههای کشور بودم، تنها صحنه‌هایی را از طریق تلویزیون دنبال کردم.

 

وی در ادامه افزود: پنالتی تراکتور سازی به هیچ عنوان درست نبود و داور به اشتباه ضربه پنالتی را اعلام کرد.

 

ضمن اینکه پس از دقایقی در یک صحنه، افشاریان به راحتی از یک پنالتی مسلم و صددرصد به سود پرسپولیس چشم پوشی کرد.

 

زمانی در مورد صحنه خطای محمد نصرتی بر روی هادی نوروزی نیز گفت: چون فقط صحنه‌های اشاره شده از طریق اخبار ورزشی را دیدم، در مورد آن نظر دادم و اگر بازی را به طور کامل و مستقیم می دیدم، مطمئنا در این خصوص اظهارنظر می کردم.

 

وی ادامه داد: خداداد افشاریان بیشتر قصد دارد، هر مسابقه‌ای را اداره کند تا قضاوت و یقینا جو استادیوم بر روی عملکرد وی تاثیر بسزایی دارد. زمانی در مورد عملکرد کمک داوران نیز گفت: کمک‌ها مشکل خاصی نداشتند و داور وسط بدلیل نزدیک بودن به صحنه‌ها هیچ نیازی به پرچم کمک‌ها نداشت.

 

زمانی در پایان افزود: یقینا پرسپولیس در هفته های اخیر بطور عمد یا غیر عمد لطمات زیادی را متحمل شده است. ضمن اینکه در این بازی، قضاوت افشاریان تاثیر زیادی در نتیجه این دیدار گذاشت و سرنوشت بازی را عوض کرد.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ http://ghermezgheyrat.blogfa.com

سلام.من وبلاگ شما رو لینک کردم،خوشحالم میشم شما هم منو لینک کنید.
در مورد بازی هم این حرفا که دیگه برای پرسپولیس امتیاز نمیشه.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد