مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

زودتر می‌روم تا قربانی نشوم/ بازیکنان توطئه نکردند

رفتم تا نگویند دایی پولکی بود/باید شعارهای بدتری می شنیدم



مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از استعفا از سمتش با تاکید بر اینکه بازیکنان این تیم توطئه ای نکردند و با شرافت به میدان رفتند، گفت: برخلاف تیم ملی این بار زودتر می روم تا قربانی نشوم!



علی دایی پس از شکست 4 بر یک عصر امروز تیمش برابر صبای قم که منجر به استعفای وی از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس شد، در جمع خبرنگاران گفت: از نظر فنی در مورد این بازی هیچ صحبتی نمی کنم. امروز ضعیف ترین و بدترین بازی پرسپولیس را انجام دادیم.


وی ادامه داد: در این بازی اصلا چیزی به عنوان فوتبال در زمین پیاده نکردیم . بازیکنان من توانایی زیادی دارند. شاید ایراد از من است که نمی توانم از آنها بازی بگیرم. به همین خاطر از سمت خود کناره گیری می کنم و می روم تا شاید کادر فنی جدید تیم را نجات دهد.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه دست تک تک هواداران این تیم را می بوسد گفت: من اعتقاد ندارم که بازیکنان پرسپولیس بی غیرت باشند. امور زهم با تمام وجود بازی کردند اما تیم به نتیجه نرسید .

 


دایی افزود: هواداران پرسپولیس حق دارند اعتراض کنند. نمی دانم تیم باید چند بازی می باخت که آنها لب به اعتراض باز نمی کردند. ان شالله پرسپولیس از این به بعد با بهره گیری از فرصت تعطیلات نهایت استفاده را می کند تا بهتر و برتر از گذشته عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: من خجالت زده این مردم و هواداران هستم . امیدوارم تیم در آینده نتیجه بگیرد تا شاید از میزان شرمندگی من کاسته شود.

دایی خود را مسئول فنی تیم فوتبال پرسپولیس خواند و گفت: تمام ناکامی های تیم را من گردن می گیرم. به عشق پرسپولیس و کمک به فوتبال به این تیم آمدم و مانده بودم که به تیم کمک کنم. امروز احساس می کنم توانایی کمک به تیم را ندارم و تصمیم به خداحافظی گرفتم.

وی افزود: فوتبال همین است . دایی ها می آیند و می روند. باور کنید من نمی توانم این نتایج را باور کنم. ما مثل آب خوردن گل می خوریم. حتما یک جای کار ایراد دارد. من احساس می کنم اگر بروم به تیم کمک می شود. به همین خاطر می روم تا پرسپولیس بهتر شود.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: حتما استعفایم را تقدیم مدیریت باشگاه خواهم کرد و دست مدیران باشگاه را باز می گذارم که هر تصمیم خواستند بگیرند. تصمیم من قطعی است و دیگر برنمی گردم. ان شالله تبعات مالی جدایی ام به پرسپولیس لطمه نزند.

دایی تاکید کرد: من توطئه بازیکنان پرسپولیس را قبول ندارم. در تیم پرسپولیس بازیکنان خوب و باشرفی وجود دارند که تمام تلاش خود را برای پیروزی تیم می کنند. اما تا به امروز تلاش آنها به ثمر نرسیده است.

دایی یاداور شد: ما به عربستان باختیم . باور کنید در روز شکست عربستان حسی که امروز داشتم را ندارم. همین حس است که مرا ناچار می کند تصمیم به جدایی بگیرم.

وی افزود: شرایط پرسپولیس با تیم ملی خیلی متفاوت است و قابل مقایسه نیست. اینجا خودم تصمیم به جدایی گرفتم چرا که احساس کردم تیم با رفتن من بهتر می شود.

دایی تصریح کرد: نمی خواهم شکست های پرسپولیس را توجیه کنم. می روم فردا به عنوان یک طرفدار و هوادار از پرسپولیس حمایت خواهم کرد.

دایی خطاب به خبرنگاران گفت: اتفاق از این بدتر می خواهید که پرسپولیس در زمین خودش چهار گل عقب بیفتد و تا دقیقه 90 یک موقعیت گل هم نداشته باشد. شما اسم این را چه می گذارید.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مجموعه ای توانا هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد گفت: زندگی ورزشی ما همین است. در ورزش ایران همه به دنبال یک قربانی می گردند. سری های قبل من قربانی شدم این بار زودتر می روم تا قربانی نشوم.

وی ادامه داد: می روم تا پرسپولیس به آرامش برسد. شاید فوتبال هم با نبود دایی موفق تر باشد.

علی دایی با یادآوری اینکه هواداران پرسپولیس تا امروز از وی حمایت و مدارا کرده اند گفت: تا به امروز هیچ وقت تنها نبودم و مدیریت باشگاه همکاری و حمایت لازم را از من داشته است. اگر هم تیم نتیجه نگرفته فقط به خاطر ضعف فنی بوده است.

دایی تاکید کرد که از فوتبال خداحافظی نکرده و گفت: من سرمربی پرسپولیس بودم و تیمم باخته. پس من مقصرم. شرایط تیم به گونه ای است که شاید با آمدن یک کادر فنی جدید تیم اوج بگیرد.

دایی خاطرنشان کرد: مردم پنج هفته است ما را تحمل می کنند و یک توهین هم نکرده اند.

سرمربی مستعفی پرسپولیس تصریح کرد: ذات فوتبال همین است. یک روز می آیی. تیم را قهرمان می کنی و یک روز هم مثل امروز باید خداحافظی کنی. البته من کم نیاوردم به این نتیجه رسیدم که تیم بدون من موفق تر خواهد بود.

دایی ادامه داد: بارها در تمرین به بازیکنانم نکات مختلف را گوشزد کرده ام. چهار روز برای بازی با صبا کار کردیم . باور کنید می دانستم و به بازیکنانم گفته بودم که تیم صبا چطور به گل می رسد. متاسفانه صد بارهم برای این بازیکنان تکرار کنم بازهم در زمین اتفاقی می افتد که از دید ما نباید به رخ بدهد.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی ضعیف بازیکن من تعمدی نبود. اینها اتفاقات فوتبال است اما امروز تیم من یک مورد موقعیت گل نداشت. هر چه شانس داشتیم بازیکنان به بیرون زدند.

وی در واکنش به خبرنگاری که گفت آیا این بازیکنان ارزش دفاع کردن دارند گفت: من نمی خواهم از بازیکنانم دفاع کنم و با بیان این مسائل قصد آبروداری آنها را ندارم.

وی نتایج پرسپولیس را در تاریخ بی سابقه خواند و گفت: استعفا دادم و دست باشگاه را بازگذاشتم تا نگویند دایی دنبال پول است. تا امروز کمترین پول را در باشگاه من گرفتم .

نظرات 1 + ارسال نظر
عبدالرضازارعی دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ

به نظرمن تنهامشکل پرسپولیس علی دایی نیست 1-این پرسپولیس در وسط میدان بازیکن خلاق وپاسور ندارد 2-درخط حمله یک مهاجم تمام عیار ندارد 3-خط دفاعی آن انسجام کامل ندارد4- پرسپولیس واستقلال باید خصوصی شوند5- دولت از دخالت دراین دوتیم باید دوری کند 6-پیستونهای چپ وراست آن نمی توانند کارمثبتی انجام دهند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد