مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کوتاه و خواندنی از خبرهای پرسپولیس

همه به دنبال مصاحبه با دنیزلی

مرجع خبری پرسپولیس : آخرین اتفاقات حول تیم پرسپولیس در اردوی ترکیه به روایت مرجع خبری :

 

* به غیر از پول قرارداد که به کارت‌های الکترونیکی بازیکنان پرسپولیس واریز شد، پرسپولیسی‌ها دیروز نفری 300 دلار به عنوان توجیبی گرفتند تا برای خرید سوغاتی پول داشته باشند.


* سکوبرت مدافع مالیایی پرسپولیس دیروز همراه با بقیه تمرین کرد. سامان آقازمانی هافبک جوان پرسپولیس هم در آنتالیا دچار سرماخوردگی شده است.


* پرسپولیسی‌ها که برای دریافت ITC وحید هاشمیان اقدام کرده‌اند قرار است سه‌شنبه به این مدرک برسند و پس ازآن دنبال صدور کارت بازی وی در لیگ برتر باشند.


* بازیکنان پرسپولیس در بیشتر دقایق که در هتل حضور داشتد دایما مشغول تماشای فیلم‌های سینمایی هستند.


* حبیب کاشانی در تماس تلفنی با دایی از او خواسته تا از حرف زدن درباره اختلافش با لیدرها اجتناب کند. یکی از لیدرهای مخالف دایی قبل از بازی شنبه شب با وی صحبت و به نوعی آشتی کرد. قرار است آشتی‌کنان اصلی در تهران انجام شود.


* گفته می‌شود در خرید عصر جمعه شیث و حقیقی هم همراه بقیه بازیکنان به مرکز خرید رفته‌اند و ماندن آنها در هتل شایعه بوده است. از طرفی شنیده شد آنها از انتخاب حیدری به عنوان کاپیتان کمی دلخورند.


* بعد از ظهر دیروز 25 نفر از بازیکنان، مربیان و سایر اعضای تیم برای خرید به مرکز خرید میکروس رفتند و عده‌ای هم در هتل ماندند.


* از روز گذشته سمینار دو روزه مربیگری در ترکیه با حضور مربیان پرتعدادی از این کشور در هتل محل اقامت پرسپولیس شروع شد. قرار بود مصطفی دنیزلی هم در این سمینار حضور یابد و خبرنگاران ایرانی منتظر فرصتی بودند تا در روز آخر حضورشان در ترکیه از وی مصاحبه بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد