مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

جادوگر سلاح پنهان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

کاشانی منتظر ok دایی!

مرجع خبری پرسپولیس : هر چند از مدت‌ها پیش صحبت‌هایی در مورد بازگشت دوباره علی کریمی به پرسپولیس به گوش می‌رسید، ولی پس از اینکه جادوگر موفق شد رضایتنامه‌اش را از استیل‌آذین دریافت کند، این خبر پررنگ‌تر از قبل مطرح و به سوژه اهالی فوتبال تبدیل شد.

 

ابوالفضل جلالی، مدیر‌برنامه‌های سابق علی کریمی که در دوبی به سر می‌برد، همان‌طور که قبلا نیز در گفت‌وگویی خبر حضور کریمی در الاهلی را تکذیب کرده بود، بار دیگر در این مورد توضیح می‌دهد: «الاهلی هیچ پیشنهاد جدیدی به کریمی نداده و فعلا لیگ امارات به خاطر بازی‌های جام ملت‌ها تعطیل است. الاهلی هم در حال حاضر سه بازیکن خارجی دارد و فعلا نمی‌تواند بازیکن جدیدی بگیرد. با این حساب باید ماجرای پیوستن کریمی به الاهلی را تکذیب کنیم.»


البته این پایان ماجرا نیست، چون حمید استیلی و حشمت مهاجرانی همچنان می‌کوشند تا از ارتباط خوبشان با کریمی استفاده کنند.


 

با اینکه هیچ راهی برای جذب کریمی از سوی شاهین بوشهر وجود ندارد، ولی مسوولان این باشگاه می‌کوشند تا به هر نحوی که شده یک بمب بزرگ را بترکانند. شاهینی‌ها حتی به دنبال این هستند تا با پیشنهاد دادن بازیکنانی مثل شکوه‌مقام، آل‌نعمه، لک‌چیرا یا ایمان حیدری از طریق جابه‌جایی بازیکن، کریمی را جذب کنند.


حمید استیلی، سرمربی شاهین‌بوشهر در این مورد می‌گوید: «این آرزوی هر مربی است که بازیکنی مثل کریمی را داشته باشد، ولی ما در این مورد هیچ صحبتی نکرده‌ایم و حتی نمی‌دانم امکان آن وجود دارد یا خیر!»


هر چند مدیر سابق روابط‌عمومی باشگاه استیل‌آذین به صراحت از علاقه علی کریمی به پرسپولیس صحبت می‌کند و می‌گوید که کریمی می‌تواند در جام باشگاه‌های آسیا برای سرخ‌ها به میدان برود، ولی گروهی با توجه به روابط دایی و کریمی بر این باورند که حضور جادوگر در تیم سابقش بعید به نظر می رسد.


تعدادی از دوستان دایی معتقدند که با توجه به حمایت دایی از کریمی (در مورد ماجرای آجورلو) و حمایت کریمی از دایی (در مورد ممنوع‌المصاحبه شدن سرمربی پرسپولیس و استعفایش از این تیم) روابط شهریار و جادوگر بهتر از قبل شده است. حتی یکی از نزدیکان دایی ادعا می‌کرد که سرمربی پرسپولیس در یک جمع خودمانی به تعریف و تمجید از کریمی پرداخته و گفته است که پس از سال‌ها جادوگر را شناخته است.


خبر پیوستن کریمی به پرسپولیس دو روز پیش مثل بمب در این باشگاه ترکید و جالب اینکه حتی نزدیکان باشگاه نیز از این بابت خوشحال بودند. هرچند مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس دیروز اعلام کرد که هیچ مذاکره ای با علی کریمی نداشته ایم و خود کریمی هم در مصاحبه خود اعلام کرد از هیچ تیم خارجی و داخلی پیشنهاد ندارد ولی همه چیز به بازگشت دایی از زوریخ و جلسه او با کاشانی بستگی دارد. امروز جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با حضور حبیب کاشانی برگزار می شود که شاید مهمترین قسمت آن، بحث حضور جادوگر آسیا در تیم محبوب خودش یعنی پرسپولیس باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد