مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

29 بازیکن و 4 مربی در لیگ قهرمانان

مرجع خبری پرسپولیس : ظاهرا لیست نهایی پرسپولیس برای شرکت در لیگ قهرمانان فصل 2012-2011 آماده شده اما اینکه نام علی کریمی هم در این لیست باشد یا نه نکته‌ای است که مبهم به نظر می‌رسد.


دیروز (پنج‌شنبه) آخرین مهلت ارسال لیست نهایی چهار نماینده فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل جدید به AFC بود اما پرسپولیسی‌ها دیروز درصدد این بودند که یک روز قبل از پایان مهلت اعلام شده لیست را نهایی کرده و به AFC بفرستند.

 

دیروز هیچ کدام از مسوولان باشگاه پرسپولیس در دسترس نبودند که در این باره پاسخگو باشند.

 

عده‌ای همراه تیم به دبی رفته و عده‌ای را نمی‌شد پیدا کرد تا مشخص شود نام چند بازیکن و چه بازیکنانی در لیست نهایی پرسپولیس گنجانده شده است. با این‌حال گفته می‌شود در این لیست نام 29 بازیکن، 4 مربی، یک ماساژور، یک پزشک، یک عضو کمیته فرهنگی باشگاه، یک مترجم و یک تدارکاتچی گنجانده شده است. از آنجایی که پرسپولیس بدون کریم باقری و محمد پروین 32 بازیکن دارد، احتمالا سه بازیکن از جمع امیدهای این تیم (احتمالا داستانی، محمودی و ابراهیمی) خط خورده‌اند و نام بقیه نفرات در لیست دیده می‌شود مگر اینکه مثلا مذاکرات پنهانی با علی کریمی به نتیجه رسیده باشد و شماره 8 سابق سرخ‌ها جای یکی مثل الهایی را در لیست ارسالی به AFC گرفته باشد که اصلا هم بعید نیست.

 

از طرفی مشخص نشد لیست سرخپوشان با چه پروسه‌ای به AFC ارسال شده یا می‌شود. از آنجایی که این لیست باید از طریق فدراسیون و دبیر کل آن به AFC ارسال شود، همه نگاه‌ها به سمت فدراسیون برمی‌گردد. این درحالی است که مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون در دوحه حضور دارد و باید دید تکلیف لیست پرسپولیس و سه تیم دیگر لیگ قهرمانان فصل آینده در آخرین روز مهلت ارسال چه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد