مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

هاشمیان: تلاش می‌کنم به بازی با صنعت نفت برسم

مرجع خبری پرسپولیس : وحید هاشمیان مهاجم تازه وارد پرسپولیس گفت: در شرایط خیلی خوبی بودم و آماده بازی می‌شدم که متاسفانه با مصدومیت مواجه شدم.



وی ادامه داد: مسابقات تورنمنت‌های ترکیه و امارات می‌توانست کمک خوبی برای من باشد، اما قسمت این بود و متاسفانه رباط داخلی پایم دچار کشیدگی شد اما با پیگیری‌هایی که پزشک تیم انجام داده و فیزیوتراپی که کردم، انشاءا... بتوانم زودتر بهبود پیدا کنم و تلاش می‌کنم به بازی اول لیگ برسم.

هاشمیان در مورد تاثیر بازی با تیم‌های حرفه‌ای گفت: خیلی کم پیش می‌آید که تیم‌های ایرانی و مخصوصا تیم ملی ایران بتواند بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشد. ما بازی‌های مطلوبی مقابل تیم‌های حرفه‌ای مثل اینتراخت، اسپارتاپراگ و زنیت سن پترزبورگ انجام دادیم که می‌تواند باعث افزایش انگیزه و روحیه برای بازیکنان ما بشود.

وی در مورد نتایج این بازی‌ها اظهار داشت:

 

در بازی تدارکاتی نتیجه مهم نیست و تنها هدف کادر فنی، هماهنگی تیمی و افزایش روحیه بازیکنان است که امیدوارم در لیگ نتایج و بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم.

وحید در خصوص وضعیت پرسپولیس گفت: من از روزی که به این تیم آمده‌ام و تمرینات را دیدم، خیلی امیدوار شدم، بازیکنان با انگیزه، پرقدرت و محکم تمرین می‌کنند و مطمئنا با این انگیزه و روحیه، صددر‌صد به نتایج دلخواه خواهیم رسید.

هاشمیان در مورد بازی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی افزود: ما سه بازی خوب انجام دادیم و با اقتدار کامل در صدر جدول گروهی قرار گرفتیم، اما متاسفانه با تیمی برخورد کردیم که نتوانستیم توانایی‌هایمان را به نمایش بگذاریم اما کره‌ای‌ها، هم در دفاع و هم در حمله بهتر از ما کار کردند و نتیجه گرفتند.


مهاجم سرخپوشان در مورد بازی‌های آسیایی چنین گفت: چندین سال است که در بازی‌های آسیایی بازی نکرده‌ام و از سطح این مسابقات شناختی ندارم اما از نظر بازی‌های ملی، باید بگویم عربستان همیشه تیم‌های خیلی خوبی داشته و ما در اولین دیدار به مصاف آنها می‌رویم ولی روحیه بازیکنان ما بالاست و پرسپولیس در این بازی‌ها از شانس خوبی برخوردار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد