مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

شریفی: داور و کمک‌داور از من خواستند محرومیت نورمحمدی کاهش یابد

مرجع خبری پرسپولیس : ئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: داوران بازی پرسپولیس و استیل‌آذین از من خواستند محرومیت نورمحمدی کاهش پیدا کند.

 

مجتبی شریفی در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون درباره مسائل اخیر کمیته انضباطی از جمله رای خلعتبری، رسیدگی به اتفاقات بازی پرسپولیس و استیل آذین، حضور ناظران انضباطی در بازی های حساس و نحوه برخورد با متخلفان و همچنین اعلام آرای خاطیان بازی های حساس لیگ برتر و لیگ یک صحبت کرد.


وی درباره ماجرای حکم انضباطی خلعتبری گفت: سازمان لیگ و کمیته های برگزار کننده بازی مسئولیت اجرای احکام را برعهده دارند. به علت تعدد مسابقات و زیاد بودن تیم های شرکت کننده در رده های مختلف، اجرای حکم بوسیله کمیته انضباطی امری ناممکن است.

از این رو به کار گرفتن قاعده 72 ساعت به منظور هماهنگی با تیم ها برعهده سازمان لیگ و کمیته مسابقات است و کمیته انضباطی در این خصوص دخالتی ندارد. ما روز 27 فروردین 90 رای را صادر کردیم و این بیشتر از مهلت 72 ساعته در آیین نامه انضباطی بوده است که با ملاحظه مندرجات پرونده از سوی اعضای کمیته انضباطی امضا و ابلاغ شده است.


شریفی درباره رسیدگی به اتفاقات بازی استیل و پرسپولیس گفت: دیروز نمایندگان دو باشگاه به همراه سوشا مکانی، ماتیوس، رحمان احمدی و نورمحمدی به کمیته انضباطی آمده بودند و سوالات گوناگونی از آنها شد که به این سوالات پاسخ دادند. همچنین از داور و کمک داور بازی در این باره استعلام کردیم در پاسخ به استعلام های ما جزئیات درگیری ها را گفتند و به این نکته اشاره کردند که نورمحمدی هیچ توهینی به داور و کمک داور نکرده و حتی تقاضا کردند که محرومیت او کاهش یابد و عقیده داشتند حداقل درباره نورمحمدی باید حداکثر تخفیف در مجازات صورت گیرد.



شریفی در ادامه با اشاره به اینکه کمیته انضباطی برای همه مسابقات لیگ برتر و لیگ یک برنامه های ویژه ای دارد گفت: ناظرین انضباطی در همه مسابقات حساس رقابت های لیگ برتر و لیگ یک حاضرند و علاوه بر این ناظرها، ناظران دیگری هم به صورت مخفیانه در میان تماشاگران حضور دارند و همه چیز را زیر نظر می گیرند. ضمن اینکه خود من هم به عنوان رئیس کمیته انضباطی بدون اعلام قبلی ناظر ویژه یکی از این مسابقات خواهم بود.



شریفی در پایان تاکید کرد: در بازی های باقیمانده با توجه به اهمیت نتایج برای تیم های صدر و قعر جدول و شرایط خاص مسابقات درباره خاطیان و متخلفان با شدیدترین نحو ممکن برخورد خواهیم کرد و من به بازیکنان توصیه می کنم حیات فعالیت های فوتبالی خود را با رفتارهای غیرورزشی اعم از درگیری، مداخله در امر داوری، درگیری و برخورد زننده با داور، بازیکنان و هواداران به خطر نیندازد. لازم به ذکر می دانم که اعلام کنم تمام آرا انضباطی بازی های حساس در هفته های پایانی لیگ 48 ساعت پس از تخلف از سوی کمیته انضباطی اعلام خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
داستان های چیزدار سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:52 ب.ظ http://DASTANS.MAHBLOG.COM

سلام
امیر خان
وبت باحاله
خوشحالم میکنی
اگه بهم سر بزنی
متظر نظراتتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد