مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

لیست فروش پرسپولیس لو رفت!

مرجع خبری پرسپولیس : از این که گمان می کنید پرسپولیسی ها نشسته اند تا وضعیت آینده مربی گری خود را بشناسند،سخت در اشتباه هستید؛ زیرا نباید در این اندیشه باشید که کاشانی همه چیز را به پایان فصل موکول کرده است.

 

به گزارش مرجع خبری و به نقل از باشگاه خبرنگاران صداوسیما ، گفته می شود سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس که درجنگ پنهان با دایی کفه ترازوی پیروزی را به سمت خود سنگین تر می بیند،به دلخواه خود لیست فروشی از بازیکنان فعلی پرسپولیس تهیه کرده که با اتمام فصل،عذر آنها را بخواهد.

 

این گزارش حاکیست؛یکی از نزدیکان به باشگاه، گفته در تهیه این لیست فروش هیچ مربی نقشی ندارد و حبیب کاشانی با مشورت نزدیکان خود اقدام به تهیه این لیست کرده است.

مجتبی شیری،مهدی شیری،علی رضا محمد،تیاگو فراگا،محمد منصوری،مجتبی زارعی، جلال اکبری و محمد پروین از جمله این بازیکنان هستند که فصل بعد جایی در پرسپولیس ندارند و در مقابل بازیکنانی در لیست خرید کاشانی قرار دارند که در صورت جذب آنها،سرمربی قدرت درخشش در لیگ را خواهد داشت.

 


البته در این روزهای به اصطلاح حساس پرسپولیس، به احتمال فراوان این خبر تکذیب می شود و بدون شک 90 درصد از بازیکنان فوق سال آینده در پرسپولیس نخواهند بود.



گفتنی است پرسپولیس می تواند شش بازیکن لیگ برتری و چهار بازیکن خارجی جذب کند که با هشتاد درصد توافق نهایی حاصل شده است.


گفتنی است مرجع خبری پرسپولیس این گمانه زنی باشگاه خبرنگاران را به طور کامل از طریق منابع خود تایید نمی کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد