مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کریمی: دنبال پیراهن پرسپولیس هستم نه سرمربی پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی می گوید جدایی او از پرسپولیس به خواست او نبوده و او را از تیم محبوبش بیرون انداخته بودند! شماره 10 شالکه می خواهد بار دیگر با پیراهن پرسپولیس چشم ها را گرد کند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ هر چند سرمربی شالکه اعتقاد چندانی به ستاره ایرانی تیمش ندارد اما هر کس این روزها اوضاع و احوال کریمی را از نزدیک دنبال می کند تایید کرده است که آمادگی شماره 10 شالکه خیره کننده است، حتی فراتر از دوران جوانی اش!

 

علی کریمی این روزها خود را برای بازگشت به ایران و پوشیدن پیراهن پرسپولیس آماده می کند. همانطور که دیروز هم در مرجع خبری خواندید، علی کریمی در جمع دوستانش نیز اعلام کرده قصد دارد فصل آینده با پرسپولیس قهرمانی در مسابقات لیگ را جشن بگیرد.

مدیربرنامه های علی کریمی تمایل زیادی دارد تا شرایط ادامه حضور جادوگر در فوتبال اروپا را فراهم کند اما کریمی تمایلی برای ادامه این شرایط ندارد. جادوگر حتی اعلام کرده پیشنهاد مالی الاهلی هم برایش اهمیتی ندارد چرا که تنها عاملی که او را تشویق به ادامه حضور در فوتبال می کند پوشیدن پیراهن تیم محبوبش پرسپولیس خواهد بود.

 

علی کریمی در واکنش به اینکه ممکن است فصل آینده با علی دایی همکاری کند می گوید: «من به دنبال پیراهن پرسپولیس هستم نه سرمربی این تیم، هر کس به عنوان سرمربی روی نیمکت باشد وظیفه دارم به عنوان یک بازیکن دستورات تاکتیکی را در زمین اجرا کنم»

 

آنطور که پیداست شرایط حضور دوست صمیمی کریمی یعنی مهدی مهدوی کیا هم در پرسپولیس فراهم شده و فصل آینده شاهد حضور زوج طلایی ایران در جام ملت های 2004 در ترکیب پرسپولیس باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد