مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

80 درصد از فهرست دوم من را جذب کردند

سیاست شان یک بام و دو هواست/مردم قضاوت کنند من راست می گویم یا مسئولان/ هواداران فقط و فقط پرسپولیس را تشویق کنند


مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلم از تهمت آقای کاشانی به درد آمده و ایشان باید ادعای خود را ثابت کند.

 

علی دایی در ادامه نشست خبری روز پنجشنبه خود با بیان این مطلب افزود: واقعا از مطالبی که روزنامه منتسب به باشگاه پرسپولیس در مورد بخشش محرومیت رضا نورمحمدی عنوان کرده بود، خنده‌ام گرفت. از اینکه خودبه خود محرومیت احمدی به اتمام رسیده و تازه مسئولان باشگاه به فکر بخشش محرومیت او افتاده بودند، خنده‌ام گرفت.

 


برای حرف‌هایم سند و مدرک دارم

وی ضمن انتقاد از نحوه عملکرد لیدرهای منتسب به باشگاه پرسپولیس گفت: یکی به من جواب بدهد لیدر باید تابع باشگاه باشد یا نباشد؟ چطور لیدر می تواند بیاید و در جریان یک مسابقه در بین تماشاگران بیانیه بخواند؟ فیلمش موجود است که همین لیدرهای باشگاه آمدند در بین تماشاگران بیانیه خواندند و شعار دادند. اینها علیه من شعار دادند و از دیگر حمایت کردند. من برای این ادعا شاهد و سند دارم.

شعارها را باور کنم یا حمایت‌ها را؟!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با طرح این پرسش که "آیا نباید لیدر تابع باشگاه باشد؟"، افزود: اینکه دایی در ورزشگاه از تماشاگران با تحریک این لیدرها فحش می خورد و بیانیه می خوانند، از کجا شکل گرفته است؟ متاسفانه اینها یک روز علیه من بیانیه می خواندند و روزی دیگر بعد از بازی با نفت به نفع من بیانیه خوانده و شعار می دهند! کدام را باید باور کنم، آن شعارها را یا حمایت‌ها؟!

 


حرف‌های‌شان را این و آن زدند
دایی خاطر نشان کرد: آقایان می گویند سکوت کردیم که تیم آرامش داشته باشد، شما سکوت کردید؟ درست است شما حرف نزدید، حرف‌های شما را این و آن زدند.



چرا باید باجناق کاشانی به من زنگ بزند
وی در ادامه با یادآوری آنچه پس از دیدار سپاهان - پرسپولیس گذشت، افزود: بعد از بازی با سپاهان باجناق آقای کاشانی و سردبیر روزنامه پرسپولیس به من زنگ زد و بدون اینکه سلام و علیک کند و خسته نباشید، بگوید، گفت: "تا به امروز جواب شما را ندادیم به خاطر اینکه می خواستیم احترام شما حفظ شود". اصلا چرا این آقا باید به من زنگ بزند؟ وقتی که این حرف‌ها را زدم من هم جوابش را دادم.



مگر کاشانی عیسی مسیح است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: باجناق آقای کاشانی به من گفت: شما مرده بودی و آقای کاشانی شما را زنده کرد، من در پاسخ به این آقا گفتم، مگر کاشانی عیسی مسیح است که افراد را زنده می کند؟! من نمی گویم، شما از مسئولان باشگاه استیل آذین، سپاهان، راه آهن، مس کرمان، صبای قم بپرسید، و ببینید چه کسانی با من تماس گرفته‌اند و خواهان همکاری با من شده‌اند اما من گفتم می خواهم کنار خانواده‌ام باشم و استراحت کنم.



فکر می کردم کاشانی رفیقم است
دایی یادآور شد: من به خاطر رفیق خودم که فکر می کردم رفیقم است و مرا به ایام محرم قسم داد آمدم که به پرسپولیس کمک کنم اما امروز اینها می گویند کاشانی مرا زنده کرده است!



خیلی‌ها آرزو داشتند با من عکس یادگاری بیاندازند
وی افزود: من هیچی نیستم زحمت کشیده‌ام و خدا خواسته که امروز به اینجا رسیده‌ام اما متاسفانه خیلی‌ها که آرزو داشتند با من عکس یادگاری بیاندازند مسائلی را عنوان می کنند که جای تاسف دارد.


اظهارات دایی در مورد هدایتی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر کسی بد است چرا به عیادتش می روید و از عکاس روزنامه باشگاه‌تان می خواهید عکس بگیرد و آن را در این روزنامه انعکاس بدهید. اگر این شخص بد است چرا وقتی که من از آن تعریف می کنم ناراحت می شوید.


دوست دارم با افرادی کار کنم که روراست باشند
دایی تصریح کرد: من کسی نیستم که زیرورو بکشم و از کسانی که زیرورو بکشند، بدم می آید. من آدمی نیستم که آگاهانه کسی را خراب کنم و راجع به کسی بی دلیل حرف نمی زنم. من دوست دارم با کسانی کار کنم که با من روراست باشند. من تا پایان فصل قرارداد دارم و تا پایان قراردادم در پرسپولیس می مانم اگر اگر در پرسپولیس بمانم و اگر به تیم دیگری بروم شرایط را می سنجم و این بار مکتوب خواسته‌هایم را می نویسم.


بازی با پیکان برای من مهم است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن با اهمیت خواندن دیدار تیمش مقابل پیکان قزوین گفت: تمام تیم‌هایی که در حال سقوط هستند مطمئن باشند ما با تمام وجود مقابل پیکان بازی می کنیم. مطمئن باشید یک لحظه هم عقب نمی نشینیم، ملایم هم بازی نمی کنیم و با تمام وجود بازی خواهیم کرد. بازی با پیکان برای من بسیار مهم است و سعی می کنیم در این بازی برنده شویم و با خاطره ای خوب لیگ را به اتمام برسانیم.


زمان قلدری تمام شده است
دایی در واکنش به اتفاقاتی که در روزهای اخیر افتاده از جمله تهدید مجتبی شریفی و یکی از خبرنگاران صدا و سیما گفت: الان وقت قلدری تمام شده است مگر می شود با قلدری جلوی این و آن ایستاد. بعد از جریانی که لیدر به وجود آورد گفتم چرا باشگاه باید مامن کسانی باشد که عربده کشی می کنند. من گفتم چرا آنها باید به باشگاه بیایند و علیه سرمربی تیم صحبت کنند. همه جای من را می دانند یا سر تمرین هستم یا در مغازه‌هایم، اگر کسی می خواهد با من حرف بزند می تواند به آنجا بیاید. چرا لیدر باید بیاید داخل باشگاه داد و فریاد راه بیاندازد. به آن لیدر هم گفتم اگر مشکلی دارید من از باشگاه خارج می شوم بیرون باشگاه حرفت را بزن.


تا به امروز کسی جرات نکرده مرا تهدید کند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: در اخبار 20:30 بعضی از مسائل مطرح شده که ظاهرا به مذاق برخی‌ها خوش نیامده و خبرنگار این برنامه را تهدید کرده‌‍اند! چرا نهادهای نظارتی پیگیر این موضوع نمی شوند؟ مگر می شود در مملکت ما قاضی کشور، خبرنگار و یک بازیکن را تهدید کنند البته باید بگویم تا به امروز کسی جرات نکرده مرا تهدید کند.



دایی بدون مردم هیچ و پوچ است
وی اظهار داشت: ساعت 30 دقیقه بامداد چهارشنبه شب برای من اس ام اسی آمد که در آن ذکر شده بود در بازی روز جمعه با حضور در ورزشگاه از دایی حمایت کنید. من برای هزارمین و ده هزارمین بار می گویم خودم را مدیون مردم می دانم و بدون آنها دایی هیچ و پوچ است.


هواداران فقط و فقط پرسپولیس را تشویق کنند
دایی تاکید کرد: من خودم را مدیون هواداران واقعی پرسپولیس می دانم، هوادارانی که همیشه از من حمایت کرده و می کنند. در زندگی ورزشی‌ام فراز و نشیب‌های زیادی داشته‌ام و پیش آمده که سرنوشتم به مو رسیده اما قطع نشده است. نمی دانم درست یا نادرست این اس ام اس ها از طرف چه کسانی ارسال شده اما باز هم تاکید می کنم هر هواداری که می خواهد من موفق باشم بداند که با موفقیت پرسپولیس من هم موفق خواهم بود و از آنها می خواهم در بازی روز جمعه فقط و فقط پرسپولیس را تشویق کنند.

 


لیدرها برای خود خبرگزاری راه انداخته بودند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: خیلی راحت است پیدا کنیم چه کسی این اس ام اس ها را ارسال می کند همانطور که پیدا کردیم لیدرهایی که با اس ام اس های خود خبرگزاری راه انداخته بودند و با خطی دزدی برای این و آن اس ام اس ارسال می کردند. خوشبختانه الان عصر ارتباطات است و می توانیم به راحتی کسانی که اس ام اس را برای دیگران ارسال می کنند را پیدا کنیم.

 

افتخار می کنم اردبیلی‌ام
وی با یادآوری آنچه که در دیدارهای اخیر پرسپولیس رقم خورده است، گفت: در چند بازی که تماشاگران به ورزشگاه آمدند و علیه مخالفان من جبهه گرفتند، گفتند: "علی دایی از اردبیل تماشاگر آورده است". درست است، من اردبیلی هستم افتخار می کنم از شهری می آیم که غیرت در آن حرف اول و آخر را می زند و امام حسینی بودن مردم این شهر را عالم و آدم می دانند و قبول دارند. مطمئنا اگر روزی بگویم همشهری‌هایم به ورزشگاه آزادی بیایند در ورزشگاه جای سوزن انداختن نخواهد بود. این حرف من را افرادی که به اردبیل و شهرهای آن رفته باشند، می توانند به خوبی درک کنند.


دایی یادآور شد: اینقدر حرفهای خنده دار عنوان می کند که برای من عجیب است. یکی به من بگوید من یک بار با لیدرها جلسه گذاشته‌ام. جلسه را دیگر می گذارند یکی هم نه، پشت سر هم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با یادآوری این موضوع که کاشانی به او تهمت زده است گفت: آقای کاشانی می گوید من مسائل را رسانه‌ای نمی کنم، بله او مطالب را به رسانه‌ها نمی گوید در روزنامه باشگاه این مطالب را عنوان می کند.

وی با انتقاد از مسئولان این باشگاه که به زعم او حرف و عمل‌شان با هم یکی نیست گفت: روزنامه پرسپولیس برای کیست؟ مطالب روزهای اخیر این روزنامه را بخوانید و ببینید مصاحبه مرا چطور سانسور کرده‌اند و آن وقت متوجه حرف‌هایم می شوید.

 

مردم قضاوت کنند من راست می گویم یا مسئولان پرسپولیس
دایی تاکید کرد: حاضرم هر موقعی که آقایان می خواهند بیایند و مقابل مردم حرف بزنیم. آنها حرف‌هایشان را بزنند من هم حرف می زنم مردم قضاوت بکنند که چه کسی درست می گوید.

 

80 درصد از بازیکنان فهرست دوم من را جذب کردند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات اخیر حبیب کاشانی گفت: آقای کاشانی گفته 80 درصد از بازیکنانی که علی دایی را می خواسته جذب کرده‌ایم او درست می گوید شاید 80 درصد از فهرست دوم بازیکنانی که من می خواستم را جذب کرده است! من در فصل نقل و انتقالات فهرست اول و دوم داشتم اما مسئولان باشگاه 80 درصد از بازیکنان فهرست دوم  را جذب کردند. آنها بهتر است بگویند فلان بازیکن 800 میلیون می خواست ما نتوانستیم او را جذب کنیم و بازیکنی دیگر را گرفتیم.


وی افزود: من از درون دروازه تا خط حمله بازیکنانی را می خواستم که مسئولان باشگاه نتوانستند آنها را جذب کنند و متاسفانه امروز مطالبی را عنوان می کنند که مرا مقابل مردم خراب کنند آیا در تیم ما امروز رحمتی بازی می کند آیا عقیلی، سیدجلال، خلعتبری، زنید پور، انصاری فرد و عمادرضا در تیم بازی می کنند؟

دایی تصریح کرد: من رشته ریاضی خواندم در دانشگاه صنعتی شریف قبول شدم و رشته مهندسی خواندم از ریاضی هم سر در می آورد نمی دانم آقایان 80 درصد را چطور حساب کرده‌اند.



مردم مرا "دایی" کردند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس وعده داد، حرف‌های خود را بزودی بیان خواهد کرد، افزود: مردم زندگی من را می دانند، چون زندگی‌ام در چشم است. متاسفانه اینها می خواهند از مردمی که دایی را دایی کردند، مسائلی را پنهان کنند.



کاشانی یکی به نعل می زند، یکی به میخ
"کاشانی یکی به نعل می زند، یکی به میخ"، دایی با بیان این جمله افزود: آقای کاشانی به بازیکنان گفته‌اند، جبهه نگیر، مگر آنها جبهه گرفتند. واقعا چرا ما را به نشست روز چهارشنبه دعوت نکردند؟ مگر می شود اعضای کادر فنی در نشستی که مربوط به تیم است، حضور نداشته باشند؟! این کار مسئولان باشگاه به مانند آن است که من بیایم و یک ساعت با بازیکنان جلسه بگذارم و از مسائل غیرفنی حرف بزنم.

وی با تاکید براینکه اظهارات روز گذشته کاشانی را نخوانده است، گفت: مطئنا خیلی‌ها مسائلی را به من می گویند و بعضی ها مطالبی را به اطلاع آقای کاشانی می رسانند اما من براساس چیزهایی را که می بینم اظهارنظر کرده و حرف می زنم.


دلم از تهمت‌های کاشانی به درد آمده است
"آدمی نیستم که بگویم امضایی که پایین آن مهر باشگاه خورده، جعلی است"، دایی با طرح این مدعا افزود: دل من از تهمت آقای کاشانی به درد آمده است و ایشان باید ادعای خود را ثابت کند. من این موضوع را به آقای سعیدلو نیز گفتم. مسائلی هست که در آینده آن را عنوان کرده و حرف‌هایم را ثابت می کنم. امروز هم که این حرف‌ها را زدم بدون مطالعه و مدرک نبوده است.



من در متن آمار هستم
دایی خطاب به یکی از کارمندهای باشگاه پرسپولیس که در جلسه حاضر بود گفت: من نیاز به آمار تیم ندارم، چرا که خودم در متن آمار هستم. آمار را کسانی می خواهند که به بازیکنان و مربیان زنگ می زنند!



حرف کاشانی با عملش فرق می کند
وی در واکنش به اظهارات کاشانی که گفته بود، از دایی حمایت کرده و می کنیم، اظهار داشت: حرف با عمل فرق می کند. بله آنها در ظاهر حمایت می کنند اما روزنامه باشگاه تا به امروز چقدر علیه من مطلب به چاپ رسانده است؟ مگر روزنامه برای همین آقای کاشانی نیست که می گوید باید از دایی حمایت کنیم؟ چطور در بین بچه‌ها از من حمایت می کنند و در روزنامه باشگاه مرا می کوبند؟!

سیاست شان یک بام و دو هواست
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از مسئولان باشگاه پرسپولیس که به زعم او سیاست یک بام و دو هوا را رویه کرده اند، گفت: در جمع بازیکنان می گویند از دایی حمایت می کنیم و بعد در روزنامه باشگاه مرا می کوبند. بازیکنان به خوبی رفتار آنها را می فهمند و می دانند که چه کسی حرف راست را می زند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد