مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

شریفی تهدید به مرگ شد!

مرجع خبری پرسپولیس : روز گذشته یکی از پایگاه‌های خبری – ورزشی با اشاره به موضوع اختلاف شریفی و کاشانی  نوشت که یکی از همسفران کاشانی در سفر هیات‌رییسه فدراسیون به شیراز تمام حرف‌ها و اتفاقات رخ داده در شیراز را به صورت تلفنی به شریفی رسانده است.

 

به گزارش مرجع خبری و به نقل از روزنامه گل، این شخص که یکی از اعضای هیات‌رییسه فدراسیون است ظاهرا خود را برای انتخابات فدراسیون و جانشینی کفاشیان آماده کرده و در این مسیر تنها رقیب او حبیب کاشانی است که شنیده می‌شود ظاهرا او هم تمایل دارد در این ماجرا نامزد شود.


کاشانی چه گفته بود؟



شخص مزبور در تماس با شریفی می‌گوید؛ کاشانی از عملکرد کمیته انضباطی انتقاد کرده و کار به جایی رسیده که برای اثبات ادعای خود گفته حاضر است با دایی هم تماس گرفته و حرف او را پخش کند. سرپرست پرسپولیس می‌گوید:

«شریفی استقلال ندارد و حکم بازی با استیل‌آذین را هم قبل از انتشار با دایی هماهنگ و به او اطلاع داده.»

 

حاضران همراه که با کاشانی در شیراز بودند، این حرف را نمی‌پذیرند. اینجاست که سرپرست سرخپوشان مدعی می‌شود: «اگر باور ندارید با خود علی دایی تماس گرفته و صدای او را روی اسپیکر می‌گذارم تا با گوش خودتان بشنوید که این ماجرا صحت دارد.» البته با این خواسته هم مخالفت می‌شود، چون ظاهرا حاضران باور می‌کنند که کاشانی راست می‌گوید.


هیات رییسه در دادگاه
مجتبی شریفی پس از اطلاع از این ادعا و دانستن تمام حاشیه‌های آن سفر در فکر شکایت از کاشانی است و ظاهرا عزمش را هم جزم کرده. ظاهرا رییس سابق کمیته انضباطی می‌خواهد تمام اعضای هیات رییسه را که در آن جلسه (گفت‌وگو با کاشانی در شیراز) حضور داشته‌اند را به عنوان مطلع به دادگاه فرا خواند.

 

شهودی که در بدو حضور در دادگاه سوگند می‌خورند که جز حقیقت چیزی نگویند. ظاهرا دو نفر از آنها که نمی‌شود اشاره‌ای به نام‌شان کرد، به شریفی قول داده‌اند که با حضور در دادگاه همه ماوقع را بگویند. با این حساب و با رویه سوگند در دادگاه، بعید است دیگران هم چیزی برخلاف آنچه در شیراز گذشته، بگویند.

 

از همین حالا می‌شود حدس زد که چه جنجال بزرگی در راه است. ماجرایی که حراست سازمان تربیت‌بدنی هم درباره آن اظهار بی‌اطلاعی کرده و به آن ورود نمی‌کند. جواب آنها این است: «این اتفاق مربوط به خود فوتبالی‌هاست و فدراسیون باید به آن رسیدگی کند. روابط پشت‌پرده‌ای که کاشانی مدعی آن شده و در ابتدای گزارش هم آمد که بعضی از چهره‌ها با این روابط چه هدفی را دنبال می‌کنند.

 

 

پیغام به شریفی : باز هم حرف بزنی کشته می شوی!

بعد از تهدید پیامکی دایی و بازیکنانش برخی ها از گزارش پخش شده در بخش خبری 20/30 شبکه دوم سیما هم خوششان نیامده و گزارشگری را که گزارشی ویژه درباره دلیل اخراج شریفی پخش کرده بود با تماس تلفنی و پیامک تهدید کردند.

دیروز باخبر شدیم مثل همین مشکل برای شریفی به وجود آمده و از عصر دوشنبه عده ای ناشناس رئیس سابق کمیته انضباطی را با پیامک ها و تلفن هایشان تهدید می کنند.

حجت صادقی نزدیک ترین فرد به شریفی با تایید این موضوع به خبرورزشی گفت : ابتدا با پیش شماره 888 تماس گرفتند و پس از آن هم با خط ایرانسل که تمامی این خط ها را شناسایی کردیم و به زودی با پیگیری این موضوع به همه ثابت می کنیم این افراد از چه شخصی خط می گیرند. متاسفانه این افراد ابتدا با فحاشی می خواستند وارد دعوا را آغاز کنند اما وقتی تیرشان به سنگ خورد او را تهدید به مرگ کردند.

جالب اینکه آنها فقط تهدید می کنند و می گویند شریفی دیگر نباید در مورد یک فرد خاص حرف بزند و شکایت کند و موقعی که ما می گوییم چرا نمی آیید صحبت کنیم ببینیم حرف حسابتان چیست ، می ترسند و گوشی را قطع می کنند. ظاهرا ما هرچه با این افراد که از ادبیاتشان مشخص است از چه قماشی هستند با ادب صحبت می کنیم آنها متوجه نمی شوند و باید اقدامات قانونی را علیه شان انجام دهیم تا متوجه شوند با چه شخصی طرف حساب هستند.

 

 

دایی : دوره قلدربازی گذشته است

اما علی دایی در واکنش به اتفاقاتی که در روزهای اخیر افتاده از جمله تهدید مجتبی شریفی و یکی از خبرنگاران صدا و سیما(گزارشگر خبر 20:30) در نشست خبری پیش از بازی با پیکان گفت: الان وقت قلدری تمام شده است مگر می شود با قلدری جلوی این و آن ایستاد.

 

بعد از جریانی که لیدر به وجود آورد گفتم چرا باشگاه باید مامن کسانی باشد که عربده کشی می کنند. من گفتم چرا آنها باید به باشگاه بیایند و علیه سرمربی تیم صحبت کنند. همه جای من را می دانند یا سر تمرین هستم یا در مغازه‌هایم، اگر کسی می خواهد با من حرف بزند می تواند به آنجا بیاید. چرا لیدر باید بیاید داخل باشگاه داد و فریاد راه بیاندازد. به آن لیدر هم گفتم اگر مشکلی دارید من از باشگاه خارج می شوم بیرون باشگاه حرفت را بزن.

نظرات 1 + ارسال نظر
سلام دوست عزیز جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ق.ظ

خوشحال میشیم به جمع ما بپیوندید و در کنارمون باشید
محیطی صمیمی و محلی برای فعالیت در دنیای مجازی
چت باکس برای اعضا
آپلود فایل www.up.perfo.ir
مخفی یاب یاهو www.yahoo.perfo.ir
ویرایش گر آنلاین http://htmledit.perfo.ir/

منتظرتان هستیم

www.perfo.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد