مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

زرینه: سیاست‌های باشگاه پرسپولیس در بخش پزشکی اشتباه است

نارضایتی رضایی را تایید کردم
مرجع خبری پرسپولیس : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سیاست‌های باشگاه پرسپولیس در بخش پزشکی اشتباه است.


دکتر فرید زرینه درباره درگیری لفظی روز گذشته خود با غلامرضا رضایی اظهار داشت: مشکل خاصی نبود. پس از اینکه رضایی در تمرین به من مراجعه کرد از نحوه درمان خود در کلینیک باشگاه پرسپولیس انتقادهایی کرد و دلایلی داشت که نارضایتی او را تایید کردم.

 

وی افزود: به نظر من سیاست باشگاه در قبال بخش پزشکی اشتباه است و نتیجه این اشتباه هم مورد غلامرضا رضایی است که بعد از گذشت هفته ها هنوز درمان نشده است.

 


 

زرینه گفت: موضوعی که در حال حاضر مهم است سلامتی غلامرضا رضایی است که سعی خواهیم کرد این اتفاق زودتر بیفتد. البته این را باید بگویم رضایی به دلیل دور بودن مسیرش بعد از چند جلسه تمرین زیر نظر من گفت می خواهم به کلینیک باشگاه استقلال بروم من هم گفتم با این حساب شما از زیر نظر مستقیم من خارج می شوید.

 

پزشک تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: تمام تلاش خودم را انجام می دهم تا رضایی که یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس است زودتر به جمع قرمزپوشان اضافه شود اما با توجه به شواهدی که پیداست رضایی به بازی یکشنبه آینده با سپاهان نمی رسد.

 

زرینه در پایان درباره سایر مصدومان پرسپولیس گفت: تیاگو و فشنگچی در تمرینات گروهی حضور پیدا کردند و مشکل خاصی ندارند اما وضعیت نوری وسکوبرت تا روز جمعه مشخص می شود. حیدری نیز به بازی مقابل سپاهان نمی رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد