مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مولایی: بازی به وقت اضافه برسد شانس پرسپولیس بیشتر است

مرجع خبری پرسپولیس : بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازی پرسپولیس و سپاهان شرایط تیمش را مطلوب ارزیابی کرد و اطمینان داد در صورت کشیده شدن بازی به وقت اضافه شرایط پرسپولیس بهتر خواهد بود.

 

محمدرضا مولایی بدنساز زحمتکش پرسپولیس که هیچ وقت از دویدن و دواندن این بازیکنان خسته نمی‌شود درباره شرایط فعلی این تیم می‌گوید: «خوشبختانه شرایط تیم خوب است بعد از پایان بازی‌های لیگ برتر ما دو روز به بازیکنان استراحت دادیم و دو سه روزی است تمرین‌های خوبی را پشت‌سر می‌گذاریم.»


وی درباره خستگی بازیکنان پرسپولیس ناشی از بازی‌های لیگ می‌گوید: «نمی‌توان گفت خستگی بازی‌های لیگ کاملا رفع شده اما شرایط تیم نسبت به زمانی که هر 4 روز یک بار بازی می‌کرد خیلی بهتر است. فاصله 8 روزه بازی با پیکان تا این مسابقه و آن استراحتی که به بازیکنان دادیم شرایط تیم ما را بهتر کرده است.»

از آنجایی که بازی در جام حذفی برگزار می‌شود و امکان کشیده شدن مسابقه به وقت‌های اضافه وجود دارد سوال اینجاست که در چنین شرایطی پرسپولیس از نظر بدنی به مشکل برنمی‌خورد؟ مولایی می‌گوید: «نه ما مشکلی نخواهیم داشت. تازه فکر می‌کنم این موضوع به نفع ما شود. من بازی سپاهان مقابل بنیادکار را دیدم و به نظرم آنها در نیمه دوم یک مقدار از نظر بدنی مشکل داشتند.»


بدنساز پرسپولیس در خصوص مسابقه حساس روز یکشنبه می‌گوید: «این بازی همه جوره بازی سختی است چرا که دو قطب بزرگ فوتبال روبروی هم قرار می‌گیرند اما امیدوارم در این بازی تیم ‌ما برنده بازی باشد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد