مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

دایی: کاشانی کار خاصی برای پرسپولیس نکرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در روز قهرمانی در رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور، مدیریت تیم را متهم به اخلال در روند قهرمانی تیم کرد. او البته ابراز امیدواری کرد احساسش درست نباشد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از قهرمانی سرخ پوشان تهرانی در رقابت های جام حذفی فصل 90-89، گفت: به نظرم برگزاری اردوهای تدارکاتی خارج از کشور و همچنین تدارک تورنمنت برای آماده سازی تیم کار خاصی نیست، همه چیز که پول نیست. مدیریت باشگاه آن طور که باید وظایفش را انجام نداد.


گزارشگر یکی از شبکه های تلویزیونی به دایی گفت: مدیریت باشگاه پرسپولیس امسال امکانات خوبی را برای شما فراهم کرد اردو ها، پاداش ها و نحوه پرداخت پول ها کار کوچکی نیست، آیا بهتر نیست در این روز نقش مدیریت را نادیده نگیریم که دایی پاسخ داد: من خیلی جاها تنها بودم. مدیریت فقط تهیه امکانات و پول دادن نیست. چیزهای دهان پر کن که مردم می بینند مدیریت نیست. حتی یکی از این اردوها از طریق یکی از دوستان من انجام شد. در ماجرای بازی با استیل آذین مدیریت باشگاه برای دفاع از حق ما چه کرد؟ کدامیک از مدیران باشگاه برای گرفتن حق، مصاحبه کردند؟ اول فصل من چه بازیکنانی رامی خواستم؟ از بین جلال حسینی و هادی عقیلی یکی را می خواستم. رحمتی، خلعتبری، کریم انصاری فرد، میلاد زنیدپور و ... همه را می خواستم. در نیم فصل دوم عماد رضا را می خواستم. در حالی که عماد رضا گفت: جوری با من تا کردند که نمانم و رفت به تیم که رفیق آقایان در آن بود. مدیریت وظیفه شناس این است که برای تیم آرامش بیاورد. مگر ما از وقتی درفشی فر آمدیم قول ندادند یک ماهه تکمیل شود و بتوانیم از سونا و استخر و بدنسازی آن استفاده کنیم. اما چه شد؟ به نظرم خواست خدا بود که خیلی مسایل را عوض کرد.

خبرنگاری نیز گفت: به طور مثال وضعیت مدیریت پرسپولیس بهتر از خیلی تیم ها از جمله رقیب شما استقلال است که دایی در پاسخ، گفت: مگر من شرایط مدیریت استقلال را می دانم و از آن خبر دارم. من خیلی جا ها تنها بودم. مدیریتی که اجازه دهد لیدر تیم بیاید در باشگاه عربده کشی کند، اسم اش را باید چه گذاشت؟ وقتی نامه محرومیت نورمحمدی نوزدهم به باشگاه زسیده و بیست و پنجم به من اعلام می کنند، این چه مدیریتی است؟

دایی ادامه داد: من امروز قراردادم با پرسپولیس تمام شد و حداقل اگر فردا از این تیم بروم خیالم راحت است که بر خلاف حرف خیلی از آقایان که قول قهرمانی را در دهان من گذاشتند، توانستم به لطف خدا قهرمان شوم. من هیچ وقت قول قهرمانی نداده بودم. ببینیم آقایان حالا چه چیزی را می خواهند مطرح کنند. آنها ما را از بازی ذوب آهن تنها گذاشتند البته از وقتی برخی عوامل آقایان از اطراف تیم رفتند راه های نفوذشان در تیم بسته شد، بهتر کار کردیم و امروز هم نتیجه همدلی و آرمشمان را دیدیم.

امروز را نگاه کنید چرا تا الان کسی در رختکن نمی آمد. اما امروز می بینیم که همه شان با فک و فامیل و کسانی که من با آنها مشکل دارم به همراه لیدرهایی هم که با آنها مشکل دارم به انزلی می آیند. مطمئن باشید من با اینها کار نمی کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، افزود: من در طول این مدت خود را سپر بلا قرار دادم و در روزنامه شان علیه من مطلب نوشتند. می خواهم بدانم آقایان در خوزستان، اصفهان و بازی سپاهان در تهران کجا بودند. من متاسفم برای فوتبالی که بخواهد اینگونه اداره شود. من بلد نیستم سیاسی صحبت کنم اما خیلی چیزها رامی فهمم. به نظرم خداوند دوباره لطفش را به من نشان داد.

وی در پاسخ به این سوال که شما که همه اینها را می دانستید چرا از تیم جدا نشدید؟ گفت: باید می ایستادم، آدم های بزرگ را گذاشته اند که این طور وقته ها بایستند. ضمنا مگر من کف دستم را بو کرده بودم. اینها هم از چند وقت پیش شروع کردند با بازیکنان صحبت کردن و دنبال مربی بودند. حالا هم در مصاحبه هایشان تکذیب کنند و بگویند نه. همه ناراحتی من این است که ای کاش کسی را به عنوان رقیب من مطرح می کردند که از من بزرگ تر باشد آن وقت ناراحت نمی شدم. ای کاش می رفتند و با یک آدم بزرگ تر تمام می کردند.

دایی تصریح کرد: بعد از این اتفاقات کاسه کوزه آقایان به هم ریخت. من این احساس را دارم که این آقایان نمی خواستند من برنده باشم که البته خدا کند اشتباه کرده باشم.

خبرنگاری درباره بی نظمی مراسم اهدا جام پرسید و دایی گفت: اینها همه تنبل بازی است در لیگی که هر تیم حداقل 5 میلیارد تومان برای یک فصل خرج می کند این جشن و این مراسم در حد اندازه آن نبود. پرسپولیس به عنوان پر طرفدارترین تیم کشور ارزش این را داشت که جشنی شایسته نامش برگزار کنند ضمن اینکه من اساسا با بازی رفت و برگشت در فینال مخالفم و هیچ جا این چنین ندیدم. در آلمان یک بازی انجام می شود در اسپانیا و ایتالیا هم چنین است.

دایی همچنین درباره بازی گفت: بازی سختی برای ما بود در نیمه اول ملوان خیلی بهتر از ما بود اما در نیمه دوم بازی متعادل شد در مجموع فکر می کنم حق به حق دار رسید داوری در این بازی نیز به ما ضربه زد چرا که در دقیقه 5 اولادی باید اخراج می شد. با این حال .

نظرات 1 + ارسال نظر
hannane شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ب.ظ http://www.linknegar5.com

_|"-\|
سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم
/"-|./;-:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد