مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

انصاری‌فرد: با استقلالی‌ها صحبت کرده‌ام

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم فصل پیش تیم فوتبال سایپا گفت: با مسئولان باشگاه استقلال مذاکره کرده‌ام اما با مسئولان پرسپولیس مذاکره‌ای نداشتم.

 

کریم انصاری‌فرد در مورد شایعه حضورش در استقلال و پرسپولیس گفت: به دلیل عملکرد خوبم در فصل گذشته پیشنهاد‌هایی از چند تیم دارم. من با مسئولان باشگاه استقلال مذاکره کرده‌ام اما با مسئولان پرسپولیس مذاکره‌ای نداشتم.


وی در مورد این شایعه که فصل آینده در تیمی بازی خواهد کرد که علی دایی سرمربی آن باشد گفت: باید شرایط پیشنهادها را بررسی کنم.

بهترین گلزن سایپا در لیگ برتر دهم در مورد احتمال ماندن در این تیم اظهار داشت:

تا امروز مسئولان باشگاه سایپا پیشنهادی به من برای ماندن در تیم نداده‌اند.


انصاری‌فرد در مورد مجید صالح سرمربی جدید تیم سایپا گفت: از نظر فنی از ایشان تعریف‌های زیادی شنید‌ه‌ام اما خودم شناختی از این مربی ندارم و فقط یکبار با او سلام و علیک کردم و برایش آرزوی موفقیت می‌‌کنم.

وی در مورد پیشنهاد‌هایی که از باشگاه‌های آلمانی و هلندی دارد عنوان کرد: تا 10 روز آینده تکلیف حضورم در فوتبال اروپا مشخص می‌شود و به یکی از دو کشور آلمان یا هلند خواهم رفت اما نام باشگاه را نمی‌توانم بگویم.

مهاجم تیم امید ایران در مورد بازی برابر سوریه و احتمال موفقیت تیم ایران در دیدار با عراق گفت: من دیروز به دلیل مصدومیت جزیی بازی نکردم تا برای بازی با عراق آماده باشم. اگر تیم امید ایران بازی‌ تدارکاتی بیشتری داشت در شرایط بهتری قرار می‌گرفت. اگر ما دو بازی دیگر داشتیم بهتر برابر سوریه بازی می‌کردیم.


وی در مورد قهرمانی پرسپولیس با علی دایی گفت: قهرمانی را به دایی تبریک می‌گویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد