مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پروین در هیئت مدیره، دایی سرمربی

آخرین گمانه زنی ها در خصوص سرنوشت پرسپولیس 90

مرجع خبری پرسپولیس : کناره‌گیری حبیب کاشانی از سرپرستی باشگاه پرسپولیس و به دنبال آن رفتن علی دایی و خداحافظی او با بازیکنان پرسپولیس، قهرمان جام حذفی را در برزخ بلاتکلیفی قرار داد.

 

در حالی که اگر باشگاه‌ها حضور پررنگی در فصل نقل و انتقالات دارند و بازیکنان مورد نظرشان را جذب می‌کنند، پرسپولیس فرصت‌ها و روزهایش را به راحتی از دست می‌دهد و همین باعث شده تا علی سعیدلو به عنوان رییس سازمان تربیت بدنی بیشتر از پیش روی پرسپولیس و وضعیت این باشگاه تمرکز کند.


سعیدلو از سازمان برود رییس مجمع پرسپولیس می‌ماند؟صبح دیروز نشست‌های ویژه‌ای برای انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد تا سعیدلو و یارانش با بررسی و مطالعه بیشتری در واپسین لحظات، بهترین تصمیم خود را بگیرند.

آنطور که در مورد جلسات اخیر سعیدلو با خبر شدیم حداکثر تا امروز و فردا اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی می‌شوند تا سرخ‌ها پس از انتخاب مدیر عامل بتوانند برای تمدید قراردادها و جذب بازیکنان جدید وارد عمل شوند. نکته قابل توجه دیگری که در مورد تصمیمات جدید سعیدلو به گوش می‌رسد آنجاست که او احتمالا باز هم به عنوان رییس مجمع باشگاه پرسپولیس فعالیت خواهد کرد. سعیدلو که قبلا نیز چنین سمتی را در باشگاه پرسپولیس داشته؛، پس از انتخاب وزیر ورزش و برکناری از ریاست سازمان تربیت بدنی، می‌تواند با فراغ بال بیشتری در اختیار باشگاه پرسپولیس باشد.


فرخزادی، هدایتی و پروین گزینه‌های هیات مدیرههرچند که آمار رفت و آمدها به سازمان تربیت بدنی خیلی بالا رفته ولی شنیده‌ها از راهروهای اتاق رییس حکایت از آن دارد که سعیدلو برای انتخاب سه عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به یقین رسیده است. همانطور که قبلا نیز اعلام کرده بودیم مجید فرخزادی، حسین هدایتی و علی پروین سه گزینه اصلی سعیدلو برای حضور در هیات مدیره پرسپولیس هستند. هر چند که گفته می‌شد پروین برای حضور در هیات مدیره باشگاه سابقش با مشکلاتی روبرو است ولی این موضوع هم خیلی زود تکذیب شد تا سلطان پس از سال ها دوری به تیمش بازگردد. فرخزادی به عنوان عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس و معاون سعیدلو این شانس را دارد تا بار دیگر به این باشگاه مردمی بازگردد و حسین هدایتی هم که در مورد پرسپولیس روزه سکوت گرفته، حالا خودش را در یک قدمی تیم محبوبش می‌بیند.


مرد کلاه شاپویی هم می‌آیدالبته در این بین نباید از نام کریم باقری نیز به راحتی گذشت. باقری که این اواخر به دلیل نزدیکی به سعیدلو بلندبلند با لهجه ترکی در راهروهای سازمان با سعیدلو صحبت می‌کرد، بی‌جهت در تمرینات و بازی‌های پرسپولیس شرکت نکرد. مرد کلاه‌ شاپویی سرخ‌ها که به واسطه همین ارتباط‌ها توانست مشکل مجوز یک مکان ورزشی را با سفارش سعیدلو حل کند، جالا خودش را به هیات مدیره پرسپولیس نزدیک‌تر از قبل می‌بیند. هر چند که می‌گویند آقا کریم حتی برای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم شانس دارد ولی با توجه به اینکه باقری هیچ سوابق مدیریتی ندارد بقیه اعضاء نیز در مورد او نظر مساعدی نداشته‌اند، بعید است که سعیدلو و اعضای هیات مدیره جدید پرسپولیس چنین تصمیمی بگیرند.


دایی سرمربی می‌ماندعلی دایی برای فصل آینده نیز به عنوان سرمربی پرسپولیس روی نیمکت این تیم خواهد نشست. اگر وضعیت اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به همان شرحی که عنوان کردیم باشد، دایی برای فصل بعد هم سرمربی پرسپولیس خواهد بود. دیدار اخیر دایی و سعیدلو پیش از فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور، یک اتفاق مهم و سرنوشت‌ساز را برای پرسپولیس رقم زد. سعیدلو در گفت‌وگو با دایی خیال او را از بابت پرسپولیس و فصل نقل و انتقالات راحت کرد. دایی در این مورد می‌گفت: «سعیدلو به شدت نگران وضعیت پرسپولیس بود و البته دوست داشت که پرسپولیس با توجه به اتفاقات اخیر و هوادارانی که دارد، قهرمان شود. سعیدلو به دایی اعلام کرد که اگر پرسپولیس قهرمان شود، او هم در پرسپولیس می‌ماند و حتی در آخر هم خیال سرمربی پرسپولیس را از بابت فصل نقل و انتقالات راحت کرد و قرار شد که حداکثر تا پایان این هفته تکلیف پرسپولیس و سرمربی‌اش روشن شود.» هر چند که دایی و نزدیکانش صحبتی در این مورد انجام نمی‌دهند، ولی صحبت‌های دایی با چند بازیکن بزرگ و مطرح را برای حضور در پرسپولیس نمی‌توان نادیده گرفت. گفته می‌شود که دایی با چند بازیکن مطرح برای حضور در پرسپولیس صحبت‌هایی را انجام داده و به آنها اعلام کرده که برای انتخاب تیم جدیدشان تا آخر همین هفته صبر کنند.


اشجاری، رحمتی، انصاری‌فر و زنیدپور در لیست داییاینکه چه بازیکنانی می‌توانند در لیست دایی و پرسپولیس 90 باشند، برای هر کسی جالب است و هر روز گمانه‌زنی‌های جدیدی در فصل شلوغ نقل و انتقالات مطرح می‌شود. هر چند که دایی حتی با نزدیک‌ترین دوستانش هم در این مورد صحبتی انجام نداده، ولی در مورد لیست او و بازیکنانی که دایی به آنها علاقه‌مند است می‌توان به نتایجی جالبی رسید. وضعیت حسن اشجاری که از اواخر هفته پیش مشخص شد. او پس از تسویه‌حساب مالی با استیل‌آذین، بابت فصل گذشته‌اش، راهی شمال شد و حتی در اردوی پرسپولیس هم کنار دایی بود. هر چند که اشجاری برای یک فصل دیگر با استیل‌آذین قرارداد دارد، ولی با توجه به فضل و بخشش هدایتی برای پرسپولیس و علاقه دایی به اشجاری، او می‌تواند اولین خرید بی‌دردسر شهریار برای پرسپولیس باشد. مهدی رحمتی با وجود صحبت‌های فراوان هنوز تکلیفش را با استقلال، سپاهان و دیگر تیم‌هایی که خواهان او هستند روشن نکرده است. گفته می‌شود که رحمتی با توجه به ارتباط خوبش با دایی، می‌تواند مرد شماره یک او باشد. البته این پایان پروسه جذب گلر برای پرسپولیس نیست، چون میثاق معمارزاده هم روز شنبه با فولادی‌ها تسویه حساب کرد و با توجه به علاقه میثاق به پرسپولیس و نظر مساعد دایی در مورد معمارزاده، او نیز جزو گزینه‌های اصلی سرخ‌ها محسوب می‌شود. کریم انصاری‌فر که همچنان در حال مذاکره با چند باشگاه اروپایی است، در صورت حل نشدن مشکلاتش و حضور دایی در پرسپولیس، قطعا سرخپوش می‌شود. با توجه به نفرات پرسپولیس و نیازهای این تیم به بازیکنی با خصوصیات انصاری‌فر، او می‌تواند بهترین گزینه برای سرخ‌ها باشد. میلاد زنیدپور دیگر گزینه محبوب علی دایی است که شهریار حتی از فصل پیش هم به دنبال او بود و نظر مساعدی در مورد این بازیکن چپ‌پا داشت. با توجه به سقوط استیل‌آذین و حضور هدایتی در هیات‌مدیره پرسپولیس می‌توان روی چهارمین خرید پرسپولیس هم حساب ویژه‌ای باز کرد.


ورود سجادی به معادلات پرسپولیسپیش‌بینی سرنوشت هر کدام از مهره‌های بازی سازمان تربیت‌بدنی و باشگاه پرسپولیس در نوع خودش بسیار جالب است. طبق آخرین اخباری که عصر دیروز به دست آوردیم، قرار شده بود تا دیشب (یکشنبه‌شب) در جلسه هیات دولت وزیر ورزش معرفی شود. طبق اطلاعاتی که کسب کردیم، شانس سجادی بیشتر از دیگران خواهد بود و او طی امروز (و شاید هم فردا) به عنوان وزیر ورزش انتخاب و معرفی خواهد شد. با توجه به انتخاب وزیر ورزش، سعیدلو به عنوان سفیر ایران در کشور کانادا و یا انگلیس انتخاب خواهد شد که البته طبق گمانه‌زنی‌ها سعیدلو تمایل دارد برای ارایه کار و ماموریت راهی کانادا شود.


هدایتی، آذری را می‌آورد؟هدایتی که سکان هدایت و مدیریت استیل‌آذین را به سعید آذری سپرده و البته اگر اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس نظر مساعدی در مورد مدیرعامل سابق ذوب‌آهن داشته باشند، او این شانس را دارد تا مدیرعامل بزرگترین باشگاه فوتبال ایران شود. البته اگر از کانال هیات‌مدیره پرسپولیس عبور کرده و رای بیاورد. اما در این میان هنوز از سرنوشت حبیب کاشانی اطلاعی در دست نیست. حاج‌حبیب که توانست در سومین سال حضورش در پرسپولیس، سومین قهرمانی را کسب کند، در صورت جدایی از پرسپولیس به کارش در شورای شهر و آموزش و پرورش ادامه خواهد داد. در حالی که گفته می‌شود کاشانی آماده تحویل دادن باشگاه به مدیر بعدی است، حاج حبیب پس از کناره‌گیری‌اش از سرپرستی باشگاه پرسپولیس، طبق ماموریتی که داشته، دیگر در مسایل و اتفاقات سرخ‌ها ورود نمی‌کند. بر همین اساس باخبر شدیم که باشگاه پرسپولیس هم دیروز یکشنبه آرام و خلوتی را پشت‌سر گذاشته و حتی مدیر روابط‌عمومی پرسپولیس نیز در باشگاه حاضر نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد