مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

اولادی: با کمال میل از پیشنهاد پرسپولیس استقبال می کنم

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: اگر پرسپولیس به من پیشنهاد بدهد با کمال میل از آن استقبال خواهم کرد.

 

مهرداد اولادی ظهار داشت: پس از پایان رقابت های جام حذفی در تعطیلات هستم، مدیر برنامه هایم مسوول رسیدگی به پیشنهادات من برای فصل آینده است و هنوز از هیچ باشگاهی پیشنهادی به صورت مستقیم به من ارائه نشده است.


وی ادامه داد: در چند روز اخیر با مدیر برنامه هایم در این خصوص صحبت نکرده و تصمیم گیری درباره آینده ام را به چند روز دیگر موکول کرده ام.


اولادی گفت: بعد از پایان دوران خدمت سربازی به دنبال تعویض گذرنامه هستم تا بتوانم برای حضور در اردوی تیم ملی به اتریش سفر کنم.


وی در خصوص احتمال حضورش در پرسپولیس تصریح کرد: من در ایران پرسپولیس را بیش از هر تیم دیگری دوست دارم و حضور در این تیم را به هر تیم دیگری ترجیح می دهم. اگر در ایران بمانم قطعا گزینه اولم پرسپولیس خواهد بود.


مهاجم فصل گذشته تیم ملوان که با این تیم به فینال رقابت های جام حذفی نیز راه یافت در خصوص این تیم نیز گفت: ملوان یکی از تیم های بزرگ و ریشه دار فوتبال ایران است اما حضور در یک تیم شهرستانی نمی تواند به پیشرفت فوتبال من کمک کند به این خاطر احتمال باقی ماندنم در ملوان بسیار کم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد