مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مهدوی کیا: کریمی به خانه اش برگشت

مرجع خبری پرسپولیس : مهدی مهدوی کیا این روزها دائما در حال سفر است. دیروز هم که خواستیم نظرش را در خصوص پیوستن کریمی به پرسپولیس بپرسیم از سفر جدیدش سخن گفت.

 

* علی کریمی به پرسپولیس بازگشت، نظر شما در این باره چیست؟

_ حضور کریمی در پرسپولیس اتفاق عجیبی نبود. پرسپولیس خانه کریمی است و علی بعد از چند سال دوری دوباره به خانه اش برگشت.

 

* به نظر شما کریمی می تواند بازهم برای پرسپولیس موثر باشد؟

_ علی بازیکن بزرگی است و توانایی های تکنیکی و تاکتیکی بسیاری دارد. مطمئنم کریمی می تواند بازهم برای پرسپولیس مفید باشد.

* با این حساب شما تصمیمی برای بازگشت به پرسپولیس ندارید؟

 

_ بحث خواستن من نیست؛ باید از طرف باشگاه پرسپولیس تمایل وجود داشته باشد و من قصد ندارم خودم را به این تیم تحمیل کنم. اگر پیشنهادی بدهند با کمال میل استقبال خواهم کرد.

 

* در خصوص گزینه های مربیگری پرسپولیس چه نظری دارید؟

_ هیچ نظری خاصی ندارم!

 

* فکر نمی کنید با توجه به اینکه علی دایی دو سال پیاپی با پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است؟

_ در حیطه کاری من نیست که بخواهم در خصوص گزینه ها و بهترین فرد برای هدایت پرسپولیس حرف بزنم و امیدوارم هر اتفاقی که رخ خواهد داد به صلاح پرسپولیس باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد