مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کالابان از کادرفنی پرسپولیس ok گرفت؟

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه عقد قرارداد با کاپیتان تیم ملی فوتبال گینه است.

 

علاوه بر یک بازیکن تونسی و یک بازیکن پرتغالی که در تمرینات پرسپولیس حضور دارند، کاپیتان تیم ملی گینه هم با سرخپوشان تمرین می کند و گویا سرانجام توانسته نظر مساعد کادرفی را برای امضای قرارداد با پرسپولیس جلب کند.

 

عمر کالابان مدافع چپ یک متر و نود و یک سانتی متری تیم ملی گینه سابقه حضور در لوشامپیونه فرانسه و لیگ ترکیه را هم در کارنامه دارد.

 

این مدافع متولد سال 1981 است و اولین بار در سال 2000 برای تیم اتوی ساحل گینه به میدان رفته است. مدافع سابق اوسر فرانسه از سال 2005 تا 2007 در عضویت این تیم بود و 20 بازی در لیگ فرانسه انجام داد. ژاک سانتینی و خوان فرناندز مربیان کالابان در اوسر بودند.

 

این مدافع 30 ساله از سال 2007 تا 2011 برای مانیسا اسپور ترکیه بازی کرد و با انجام 71 بازی و به ثمر رساندن 3 گل به کار خود خاتمه داد. عمر طبق آمار فدراسیون فوتبال کشورش 40 بازی ملی در کارنامه دارد و 4 گل در این بازی ها به ثمر رسانده است.

 

کالابان در پست دفاع چپ و دفاع میانی قابلیت بازی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد