مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

عبور از سقف قرارداد برای استقلال طبیعی و برای پرسپولیس گناه کبیر

پورحیدری: اگر قیمت بازیکنان ما از سقف قرارداد بالاتر بزند، طبیعی است

کانون هواداران پرسپولیس : سرپرست باشگاه استقلال گفت: گاهی اوقات ممکن است قراردادهای ما از سقف بالاتر بزند که طبیعی است.

 

منصور پورحیدری در حاشیه تمرین امروز درباره وضعیت نقل و انتقالات استقلال اظهار کرد: طبق لیستی که پرویز مظلومی به ما داده است تلاش کردیم که بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم. فکر می‌کنم بتوانیم تا 80 درصد خواسته‌های مظلومی را برآورده کنیم و نفراتی که نیاز دارد را تا جایی که قانون به ما اجازه می‌دهد جذب کنیم.

 

وی افزود: مذاکرات زیادی را انجام دادیم و تعداد بازیکنانی که با آن‌ها مذاکره می‌کنیم از سهمیه لیگ برتر هم بیشتر هستند اما تا ثبت نکنند نمی‌توان درباره آن‌ها صحبت کرد.

 

 


پورحیدری در مورد نحوه تامین هزینه‌های باشگاه بیان کرد: در باشگاه‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال که زیر پوشش سازمان تربیت بدنی هستند، آن طور که از فتح‌الله زاده شنیدم، 50 درصد هزینه‌ها را سازمان تربیت بدنی پرداخت می‌کند و 50 درصد دیگر را خود باشگاه باید تهیه کند. این طور نیست که مثل بعضی از مدیران از دولت پول به حساب بیاید و فقط آن را خرج کنیم.

 

سرپرست باشگاه استقلال درباره قانون سقف قرارداد و اینکه آیا باشگاه استقلال آن را رعایت می‌کند؟ بیان کرد: تلاشمان این است که قانون سقف قرارداد را رعایت کنیم اما چون استقلال تیمی است که بخشی از هزینه آن را سازمان تربیت بدنی می‌دهد سعی می‌کنیم که قراردادها نزدیک به سقف باشد. اگر هم گاهی اوقات این هزینه‌ها از سقف بالاتر بزند، طبیعی است زیرا استقلال تیم مطرحی است و تیم بزرگ آسیاست. مردم نیز انتظار دارند که تیم‌های استقلال و پرسپولیس تیم‌های خوبی باشند و در نقل و انتقالات فعال عمل کنند.

 

وی در واکنش به اظهارنظر رییس سازمان لیگ که معتقد بود 70 درصد هزینه‌ی باشگاه‌ها را دولت پرداخت می‌کند، گفت: من موافق این موضوع نیستم. شاید برای اکثر باشگاه‌ها غیر از استیل آذین که خصوصی بود این طور باشد اما می‌دانم که 50 درصد از هزینه‌های باشگاه‌ استقلال را دولت تامین می‌کند و 50 درصد دیگر را خود باشگاه باید تامین کند.

 

وی افزود: معتقدم که سقف قرارداد برای بازیکنان معنایی ندارد چون هر بازیکن توانایی فنی خودش را دارد. اگر سقف را برای بودجه باشگاه‌ها بگذارند و رقمی را نیز مشخص کنند تا به مدیران بدهند، آن زمان است که اگر مدیر، مدیر باشد، دنبال تهیه پول می‌رود.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا مبالغی که دولت در فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کند، بازگشت دارد عنوان کرد: خیر، چون غیر از فوتبال بخش‌های دیگر که دخیل هستند حرفه‌ای نیستند. نمونه‌اش تلویزیون است که بسیاری از برنامه‌هایش را از طریق فوتبال پر می‌کند اما باید ببینیم که چقدر از این مبلغ به باشگاه‌ها پرداخت می‌شود.

 

پورحیدری ادامه داد: اگر دولت درست هزینه کند، مشکلی پیش نمی‌آید. در لیگ برتر 18 تیم داریم و اگر برای هر باشگاهی 5 میلیارد در نظر بگیرند، در این صورت خود مدیر باید باقی هزینه را تهیه کند.

 

منصور پورحیدری با بیان این که بخش‌های بیرون از فوتبال حرفه‌ای نیستند، افزود: وقتی پول در حساب بعضی از باشگاه‌ها هست چرا باید مدیران دنبال پول بروند. استقلال و پرسپولیس مجبور هستند که برای تامین هزینه‌هایشان به دنبال درآمدزایی باشند، چون صددرصد مبلغ را دولت نمی‌دهد. مدیران این باشگاه اجازه‌شان دست خودشان نیست. فتح‌الله زاده هر کاری که بخواهد بکند باید هماهنگ کند.

 

وی در ادامه بیان کرد: سال گذشته تیم را دیر بستیم و دست مظلومی باز نبود. اما امسال باید تیم را کامل ببندیم. در حال حاضر نیز به دلیل مشکلاتی که برای سازمان تربیت بدنی به وجود آمده است پولی در باشگاه وجود ندارد و تا زمانی که وضعیت این سازمان مشخص نشود، این مشکل را داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد