مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

غلامرضا رضایی: به جای همه گل های نزده سال گذشته هم گل می زنم

مرجع خبری پرسپولیس : روزی که غلامرضا رضایی پای برگه قرارداد باشگاه را امضا کرد، می‌گفتند قرار است همه گل‌های فصل به نام او باشد.  

  

رضایی اما به خاطر حضور همزمان و فشرده در پرسپولیس، تیم ملی و تیم امید صاحب مصدومیتی سنگین و عجیب شد و از میانه‌های فصل بود که به همین خاطر از ترکیب تیم دور افتاد. حالا اما بعد از ماه‌ها مصدومیت و دوری از فوتبال دوباره برگشته تا به قول خودش فصلی متفاوت را با پرسپولیس تجربه کند:

«مطمئن باشید عملکرد امسالم با پارسال خیلی فرق خواهد کرد. خودم می‌دانم که چقدر از من انتظار داشتند و من هر چند هیچ وقت کم نگذاشتم اما احساس می‌کنم به اندازه انتظارها موفق نبودم. برای همین آماده‌ام تا بهترین بازی‌هایم را امسال انجام بدهم و به جای گل‌های نزده پارسالم هم برای پرسپولیس گل بزنم.»

 
داستان ماندنش را هم غلامرضا رضایی اینطور تعریف می‌کند: «من با پرسپولیس قرارداد دو ساله داشتم و نمی‌خواستم جدا شوم. البته خیلی‌ها سعی کردند برای من حاشیه درست کنند و بین من و پرسپولیس فاصله بیندازند اما به هدف خود نرسیدند چون ملاک من برای ماندن، خود پرسپولیس بود نه اشخاص. خوشبختانه وضعیت خوبی هم دارم و مصدومیتم برطرف شده. می‌خواهم امسال مصدومیت پارسال و آن اتفاق‌ها را جبران کنم. هدف‌مان در پرسپولیس، قهرمانی است و با تیمی که داریم حتما به آن می‌رسیم. امیدوارم فقط دیگر بدشانسی نیاوریم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد